Entrevista al Daniel

DSCN0926

1.Quants anys tens?
Tinc 34 anys.
2.Abans de què treballaves?
Com a monitor d’esport d’aventures i monitor de natació.
3.Quants anys portes fent de mestre?
Porto 6 anys fent de mestre.
4.T’agrada ser mestre?
Sí, m’agrada.
5. Si no fossis mestre quin altre treball t’agradaria fer?
M’agradaria ser guia de muntanya.
6.Que t’agrada fer en el teu temps lliure?
M’agrada fer balls de salsa i fer barranquisme.
7.T’agradaria ser mestre de nens de l’ESO o de nens de primària?
M’agrada ser mestre de nens de primària.
8. Quin animal t’agrada més?
Els animals que més m’agraden són els gossos.
9. T’agrada ser substitut?
A vegades sí i a vegades no.
10. T’agrada aquesta escola?
Sí.
11. On vius?
A Barcelona.