5è.- Bicicletada a l’INS Premià de Mar

Des de l’any 2011 l’Escola Bergantí ha col·laborat amb el Bloc Educatiu (de cultura clàssica, llatí i grec) de l’Institut de Premià “Aracne fila i fila“. En aquest enllaç podeu veure tots els articles publicats aquests darrers anys. Aquestes col·laboracions han tingut la seva arrel en la troballa de referents clàssics a la Cantània que realitzem a 5è. Enguany, com no podia ser d’altra manera, n’hem tornat a trobar, i per consolidar aquesta relació entre centres ens hem decidit anar a l’INS Premià de Mar a explicar-ho (i cantar-ho) als alumnes de Llatí i de Cultura Clàssica de 4t d’ESO. L’experiència ha estat tot un èxit i n’estem molt satisfets. Podeu veure tot el material i la seqüència didàctica en aquest article publicat al bloc “El fil de les clàssiques“. Felicitats a tots els alumnes de 5è participants!