Actuacions previstes

Com cada any quan s’acosten aquestes dates és el moment d’anar recollint el fruit dels llargs mesos que portem a l’escola. Les actuacions que tenim previstes són:

• 3r i 4t:Trobada de flabiolaires escolars a Sant Quirze del Vallès. 11 de maig.
  • 5è: Cantània a l’Auditori de Barcelona. 15 de maig.
  • 4t: Cantada durant la inauguració del 150 aniversari del naixement del mestre Lluís Millet. Església de Sant Pere del Masnou el dissabte 27 de maig a les 12h del migdia.
  • Coral: Possible actuació presentant la cantata “Les veus de la natura” el dimecres 7 de maig a les 16h.

A mesura que tinguem els materials i resums de les diverses actuacions anirem penjant tota la informació a les pàgines específiques d’aquest mateix bloc.

Article de la Cantània al bloc “Aracne fila i fila”

Un any més, i ja en són una bona colla, hem tornat a escriure en el bloc “Aracne fila i fila” de l’Institut de Premià de Mar. Aquest web col·laboratiu dedicat a les “clàssiques” és guanyador de diversos premis de blocs educatius i un referent per a molts mestres i amants de la cultura clàssica.

Enguany hi hem escrit un article relacionat amb la por (tema central de la Cantània “La nit dels malsons”) i us animo a tots a llegir-lo i participar escrivint un comentari tot exposant quines són les vostres pors. Per a llegir l’article cliqueu aquí . Per a més informació visiteu la pàgina “Col·laboracions” d’aquest mateix bloc i recordeu el títol de la cançó número deu… “Viu la vida sense por”

5è.- Cantània “La nit dels malsons”

La classe de 5è enguportada-cantania-2any tornarem a participar a la Cantània, el projecte educatiu que cada any organitza l’Auditori de Barcelona. Durant aquest curs, principalment a partir de gener, treballarem la cantata a la classe de música i d’expressió corporal, i intentarem, com ja vam fer l’any passat, dedicar una setmana sencera a treballar i explorar els diferents temes que ens ofereix el text de la cantata. Per a més informació d’aquest any i altres, mireu la pàgina “Cantània” d’aquest mateix bloc.

Coral.- Cantata “Les veus de la natura”

La coral “Els vents del Bergantí” formada enguany per 51 alumnes portada-veus-natura1voluntaris de 1r a 6è de primària hem començat a treballar la cantata “Les veus de la natura” del pedagog, músic i compositor Antoni Miralpeix i el poeta Francesc Danés. Si tot va bé de cares al bon temps la presentarem al públic! Per saber més informació de la coral o poder assajar la cantata aneu a la pàgina corresponent d’aquest mateix bloc.

4t.- Novetats tamborins!

Hem d’agrair tantíssim la Rosaura que ens hagi obsequiat amb aquest vídeo-resum de l’elaboració del tamborí, fet a partir de les gravacions que va prendre dels alumnes de 4t de primària el curs passat. Gràcies Rosaura i gaudiu-lo tots perquè és molt bonic! Podeu trobar més informació sobre el projecte a la pàgina de flabiols i tamborins d’aquest mateix bloc.