S’acosta Santa Cecília

Com bé sabeu ja s’acosta el 22 de novembre que és Santa Cecília. Aneu afinant els instruments i practicant que serà un gran dia!

I si coneixeu algú que podria venir a tocar parlem-ne i el convidarem! Us enviem pel Clickedu un formulari d’inscripció i la informació de la diada. Si necessiteu consell ensenyeu-me les cançons abans que arribi el dia!

Molts d’ànims i bon estudi!

5è.- Cantània “Partícules”

Un any més la classe de 5è hem participat en la Cantània i ens ho hem passat molt i molt bé! A més a més hem aprofitat l’estona i hem visitat el Museu de la Música, que té una darrera sala interactiva que ha despertat més d’una vocació! Podeu veure tota la informació relacionada a aquest i altres anys en la pàgina corresponent d’aquest mateix bloc.

6è.- El rei que no tenia sentiments

Ja podeu veure l’òpera “El rei que no tenia sentiments” de Josep-Manel Vega que van interpretar els alumnes de 6è el divendres 25 de maig. Esperem que us agradi i felicitats a tots i totes!

També podeu veure el nou vídeo de Santa Cecília i el l’àlbum de fotos i vídeos de la trobada de flabiolaires a les pàgines corresponents d’aquest mateix bloc .

I recordeu… properament encara tindrem aquests dos altres espectacles:
– Cantània 5è
– Cantata de la coral “Sentiments i emocions”

Ha arribat el bon temps…

… i quan això passa és l’hora de recollir el fruit madur de l’arbre. Ahir ja vam dur a terme la Trobada de Flabiolaires (podeu veure més informació a la pàgina corresponent d’aquest mateix bloc), el proper divendres dia 25 la classe de 6è interpretarà l’òpera “El rei que no tenia sentiments” al gimnàs de l’escola. El dia 8 de juny ales 20h, serà el torn de la classe de 5è que a l’Auditori cantarà la cantata “Partícules”, i abans d’acabar el curs la coral també interpretarà la cantata “Sentiments i emocions” al gimnàs. Estigueu ben atents a les dates!

6è.- Composem amb Noteflight

La classe de 6è estem composant online amb el programa editor de música Noteflight.

Podeu veure la feina feta a la pàgina “Treballs digitals” d’aquest mateix bloc.

Passos a seguir:
1-Registrar-se i guardar bé la contrasenya.
2-Composar (de moment, lliurement)
3-Compartir-ho amb tothom, guardar i a continuació enviar per mail l’enllaç (URL) al correu del mestre.

Trucs:

-Les 3 línies de l’esquerra permeten activar o desactivar funcions que apareixeran a la capçalera.

-Si cliques a instruments pots posar l’instrument que desitgis, per defecte surt el piano, amb els seus dos pentragrames.

-Si jugues amb l’ipad o alguns dispositius mòbils només podràs entrar les notes a través d’un teclat.

-Per compartir la feina feta has de clicar a dalt a la dreta, posar “canviar”, posar “tothom” clicar gravar, i a continuació copiar la URL i enviar-la per mail al mestre.