Coral.- Cantata Sentiments i emocions (Cançons per créixer)

sentimentsEnguany estem preparant aquesta cantata amb l’objectiu d’aprendre molt, treballar les emocions i passar-nos-ho molt bé. De cara a la primavera prepararem una bona actuació i us convidarem a tots a veure-la i sentir-la. Per a poder estudiar aneu a la pàgina de la Coral d’aquest mateix bloc (franja negra superior) i allà trobareu els enllaços amb les cançons i el seu karaoke. Bona feina!

Coral.- Cantata “les veus de la natura”

El passat dimecres 7 de juny la coral “Els vents del Bergantí” va interpretar la cantata “Les veus de la natura” al gimnàs de l’escola. Felicitem els nenes i nenes participants i aquells que amb el seu esforç van fer possible aquesta actuació. Moltes gràcies a tots. Per a més informació visiteu la pàgina de la coral d’aquest mateix bloc.

Coral.- Anunci concert de la coral el 7 de juny i enllaços per assajar a casa!

El proper dimecres 7 de juny la coral “Els vents del Bergantí” amb l’acompanyamportada-veus-natura1ent de la Laura Moral al piano interpretarà la cantata “Les veus de la Natura” al gimnàs de l’escola. L’actuació serà de 16’15h a 17h i hi esteu tots convidats. Esperem que no hi falti ningú.

La coral està formada per alumnes voluntaris de 1r a 6è de primària i la cantata està composada per l’Antoni Miralpeix. La lletra és del poeta Francesc Danés.

Podeu descarregar-vos i estudiar totes les cançons clicant aquí. I podeu veure alguns videos clicant aquí.

ESO.- “Navegant per l’ESO” el nou bloc col·laboratiu de secundària

Per si encara no n’hi hagués prou, hem decidit posar fil a l’agulla i dinamitzar el bloc de l’ESO que es va crear ara fa uns anys i havia quedat inactiu des dels seus inicis. El bloc s’anomena “Navegant per l’ESO” i pretenem que aquest sigui un bloc col·laboratiu i didàctic: una finestra a l’escola i a la feina que hi fem i una eina d’aprenentatge del món digital.

Esperem que tots en podeu gaudir. Per accedir-hi heu de clicar l’enllaç situat a la dreta a la pàgina d’inici (sota l’enllaç de l’Escola Bergantí) o clicar aquí.

ppper