6è.- Composem amb Noteflight

La classe de 6è estem composant online amb el programa editor de música Noteflight.

Podeu veure la feina feta a la pàgina “Treballs digitals” d’aquest mateix bloc.

Passos a seguir:
1-Registrar-se i guardar bé la contrasenya.
2-Composar (de moment, lliurement)
3-Compartir-ho amb tothom, guardar i a continuació enviar per mail l’enllaç (URL) al correu del mestre.

Trucs:

-Les 3 línies de l’esquerra permeten activar o desactivar funcions que apareixeran a la capçalera.

-Si cliques a instruments pots posar l’instrument que desitgis, per defecte surt el piano, amb els seus dos pentragrames.

-Si jugues amb l’ipad o alguns dispositius mòbils només podràs entrar les notes a través d’un teclat.

-Per compartir la feina feta has de clicar a dalt a la dreta, posar “canviar”, posar “tothom” clicar gravar, i a continuació copiar la URL i enviar-la per mail al mestre.

Coral.- Cantata Sentiments i emocions (Cançons per créixer)

sentimentsEnguany estem preparant aquesta cantata amb l’objectiu d’aprendre molt, treballar les emocions i passar-nos-ho molt bé. De cara a la primavera prepararem una bona actuació i us convidarem a tots a veure-la i sentir-la. Per a poder estudiar aneu a la pàgina de la Coral d’aquest mateix bloc (franja negra superior) i allà trobareu els enllaços amb les cançons i el seu karaoke. Bona feina!

Coral.- Cantata “les veus de la natura”

El passat dimecres 7 de juny la coral “Els vents del Bergantí” va interpretar la cantata “Les veus de la natura” al gimnàs de l’escola. Felicitem els nenes i nenes participants i aquells que amb el seu esforç van fer possible aquesta actuació. Moltes gràcies a tots. Per a més informació visiteu la pàgina de la coral d’aquest mateix bloc.

Coral.- Anunci concert de la coral el 7 de juny i enllaços per assajar a casa!

El proper dimecres 7 de juny la coral “Els vents del Bergantí” amb l’acompanyamportada-veus-natura1ent de la Laura Moral al piano interpretarà la cantata “Les veus de la Natura” al gimnàs de l’escola. L’actuació serà de 16’15h a 17h i hi esteu tots convidats. Esperem que no hi falti ningú.

La coral està formada per alumnes voluntaris de 1r a 6è de primària i la cantata està composada per l’Antoni Miralpeix. La lletra és del poeta Francesc Danés.

Podeu descarregar-vos i estudiar totes les cançons clicant aquí. I podeu veure alguns videos clicant aquí.