Coral.- Cantata “les veus de la natura”

El passat dimecres 7 de juny la coral “Els vents del Bergantí” va interpretar la cantata “Les veus de la natura” al gimnàs de l’escola. Felicitem els nenes i nenes participants i aquells que amb el seu esforç van fer possible aquesta actuació. Moltes gràcies a tots. Per a més informació visiteu la pàgina de la coral d’aquest mateix bloc.

Coral.- Anunci concert de la coral el 7 de juny i enllaços per assajar a casa!

El proper dimecres 7 de juny la coral “Els vents del Bergantí” amb l’acompanyamportada-veus-natura1ent de la Laura Moral al piano interpretarà la cantata “Les veus de la Natura” al gimnàs de l’escola. L’actuació serà de 16’15h a 17h i hi esteu tots convidats. Esperem que no hi falti ningú.

La coral està formada per alumnes voluntaris de 1r a 6è de primària i la cantata està composada per l’Antoni Miralpeix. La lletra és del poeta Francesc Danés.

Podeu descarregar-vos i estudiar totes les cançons clicant aquí. I podeu veure alguns videos clicant aquí.

ESO.- “Navegant per l’ESO” el nou bloc col·laboratiu de secundària

Per si encara no n’hi hagués prou, hem decidit posar fil a l’agulla i dinamitzar el bloc de l’ESO que es va crear ara fa uns anys i havia quedat inactiu des dels seus inicis. El bloc s’anomena “Navegant per l’ESO” i pretenem que aquest sigui un bloc col·laboratiu i didàctic: una finestra a l’escola i a la feina que hi fem i una eina d’aprenentatge del món digital.

Esperem que tots en podeu gaudir. Per accedir-hi heu de clicar l’enllaç situat a la dreta a la pàgina d’inici (sota l’enllaç de l’Escola Bergantí) o clicar aquí.

ppper

4t.- Homenatge a Lluís Millet

El dissabte 27 de maig de 2017 es va dur a terme a l’Església de Sant Pere del Masnou el concert homenatge al totsmestre Lluís Millet en motiu del 150è aniversari del seu naixement. En aquest concert hi va participar la coral alemanya “Donna canta”, el cor masnoví “Scanticus” i una coral formada per alumnes voluntaris de 4t de primària d’algunes escoles de la vila. Aquesta coral, sota la direcció de Mar Carrero, va interpretar dues cançons: “La papallona” i “Al cel blau”. coral donna canta

Felicitem a tots els nens i nenes de la nostra escola que van voler participar en aquest acte cultural. Estem molt orgullosos de la feina que van fer. Felicitats! També hem d’agrair la feina feta per la Rosaura: Gràcies!

Per a més informació llegiu aquest article publicat a la web de l’Ajuntament del Masnou.

Actuacions previstes

Com cada any quan s’acosten aquestes dates és el moment d’anar recollint el fruit dels llargs mesos que portem a l’escola. Les actuacions que tenim previstes són:

• 3r i 4t:Trobada de flabiolaires escolars a Sant Quirze del Vallès. 11 de maig.
  • 5è: Cantània a l’Auditori de Barcelona. 15 de maig.
  • 4t: Cantada durant la inauguració del 150 aniversari del naixement del mestre Lluís Millet. Església de Sant Pere del Masnou el dissabte 27 de maig a les 12h del migdia.
  • Coral: Possible actuació presentant la cantata “Les veus de la natura” el dimecres 7 de maig a les 16h.

A mesura que tinguem els materials i resums de les diverses actuacions anirem penjant tota la informació a les pàgines específiques d’aquest mateix bloc.

Article de la Cantània al bloc “Aracne fila i fila”

Un any més, i ja en són una bona colla, hem tornat a escriure en el bloc “Aracne fila i fila” de l’Institut de Premià de Mar. Aquest web col·laboratiu dedicat a les “clàssiques” és guanyador de diversos premis de blocs educatius i un referent per a molts mestres i amants de la cultura clàssica.

Enguany hi hem escrit un article relacionat amb la por (tema central de la Cantània “La nit dels malsons”) i us animo a tots a llegir-lo i participar escrivint un comentari tot exposant quines són les vostres pors. Per a llegir l’article cliqueu aquí . Per a més informació visiteu la pàgina “Col·laboracions” d’aquest mateix bloc i recordeu el títol de la cançó número deu… “Viu la vida sense por”