Pàgina 4 de 8

El fet de posar la veu en un vídeo ens ajuda a traspassar les nostres pors, i sobretot en el cas d’infants als quals els costa assumir la…

Aquesta experiència desenvolupada a l’escola Mediterrània (Pineda de Mar) consisteix a crear un recorregut per presentar els diversos espais de l’escola. Aquesta activitat té com a objectius principals…

En el desenvolupament d’aquest projecte, l’aportació més original, innovadora i motivadora ha estat la incorporació de recursos TIC molt actuals: tauletes, realitat augmentada, avatars, videotutorials. Aquests recursos, tot…

A vegades cal crear situacions que fomentin la interacció dels alumnes i l’aprenentatge entre iguals per tal de fomentar la cohesió de l’aula i afavorir la inclusió de…

Hem basat aquesta experiència en un esdeveniment ben important… l’adquisició d’una cadira de rodes a motor d’un alumne i com hem intentat fer partíceps a la resta de…

Aquesta experiència s’ha realitzat a l’Escola Auró de Barcelona (és una escola d’agrupament de sords) concretament amb quatre alumnes sords de diferents nivells educatius. La durada és de…

L’ús de les apps en els dispositius mòbils es una eina més dins de la tasca logopèdica que permet treballar a la vegada: imatges, gravacions, objectes animats, fotografies,…

Aquesta experiència s’ha portat a terme a l’AIS Can Vila per la Lurdes Collet amb un grup de quatre alumnes d’edats compreses entre els 11 i els 12…

Hi ha alumnes que tenen dificultats amb la planificació, que els costa establir seqüencies, saber que ve abans o després, i que tenen dificultats per aplicar la lògica….

La generació actual de joves es defineix com la “generació selfie” ja que el fet de fer-se “selfies” és habitual en ells i forma una part important de…

En el marc d’aquesta experiència s’ha modificat la metodologia de l’aula per educar en un món digital, afavorir la comunicació, estimular el potencial creatiu, proporcionar un aprenentatge funcional…

L’experiència de treballar amb dispositius mòbils ha estat molt enriquidora, a més, tenint en compte que el nostre centre no disposa de pissarra digital ni d’ordinadors va fer…

L’experiència de narració digital per conèixer Victor Català ha estat dissenyada per minimitzar les barreres d’aprenentatge: fent que sigui una activitat molt atractiva i motivadora pels alumnes, que…
Les noves tecnologies ens obren un ampli ventall d’aplicacions per poder treballar a l’aula. Fer els nostres propis llibres és una motivació pels alumnes de sisè, i si,…

Les barreres d’aprenentatge sorgeixen de les interaccions que es donen entre l’alumnat i entre aquest i el que s’ensenya i com s’ensenya. En aquesta experiència s’ha donat protagonisme…

A l’Educació Infantil el llenguatge oral té un paper molt important, ja que els nens i nenes van aprenent a expressar-se, van precisant la pronunciació, van ampliant el…

La resolució de problemes matemàtics de text esdevé una activitat complexa per molts alumnes, ja que implica que entrin en joc habilitats molt diverses: 1.- En primer lloc…