La formació obre portes!
Que la COVID-19 no ens impedeixi seguir junts!
Els nostres alumnes de Català 2 vespre són un grup molt unit i de cap de les maneres volien perdre el contacte amb els seus companys i la mestra.
En ser un grup molt nombrós, per temes de protocols de seguretat, vam haver de dividir-lo en dos, de manera que tots dos feien una sessió presencial i una a casa. Vam fer una tutoria per parlar d’aquest tema i davant de la idea de quedar-se aïllats, van decidir que faríem cada classe presencial per tothom, de manera que al mig grup que li tocava quedar-se a casa conectaria per internet amb la resta de la classe.
Algunes de les eines digitals que fem servir per continuar les classes des de casa són Classroom i Meet.
Ambdues aplicacions són de Google i el CFA La Llagosta va aconseguir, al juliol de 2020, que l’empresa nordamericana ens la facilités de franc, ja que som una escola pública.
Dit i fet!
Jo em trobo molt contenta pel comentari de la nostra Esther.
Estem molt units a la classe i tenim la mIllor professora, ens motiva molt .
Em sembla bé donar una classe des de casa en línia perquè l’idioma cal escoltar-lo i practicar-lo, si no, no s’aprèn bé. Jo porto poc temps però m’agrada molt el grup són molt bona gent i t’ajuden i la professora explica molt be i parla clar i poc poc.