Conferència al cFA La Llagosta

Pere León: “Si pateixes insomni, dolor muscular o mal de cap pot ser a causa de les ones electromagnètiques a casa o a la feina”.

Feu clic per veure l'àlbum

Feu clic per veure l’àlbum

Per Abel Lacruz

En el marc del cicle de conferències d’actualitat que, un any més, el CFA La Llagosta organitza, l’arquitecte i geobiòleg Pere León alerta dels riscos de viure envoltats per la radiació d’ones naturals (geopaties) i d’ones creades per l’ésser humà (telèfons mòbils, wifi, microones, televisors, radiorellotges despertadors i d’altres aparells electrònics).

Els corrents d’aigües subterrànies poden provocar geopaties, malalties que les persones poden patir si les seves cases es troben a sobre d’un d’aquests corrents. Viure envoltats de les ones que emeten els aparells electrònics també comporta riscos per a la salut, especialment per als infants i, sobre tot, durant la nit, moment en què el cos aprofita per descansar i regenerar-se.

Després d’una interessant exposició sobre la salut i l’efecte de les ones electromagnètiques, Pere León ha obert un torn de preguntes en què els més de 130 assistents a la conferència –celebrada a l’aula Àgora de l’Institut Marina–  han pogut plantejar tota mena de dubtes i comentaris. Les respostes a totes aquestes preguntes han estat molt clares i, algunes d’elles, sorprenents.

Un cop acabada la conferència, les persones assistents que així ho han volgut han pogut saludar Pere León i demanar-li que els signés el seu llibre Buena onda. l’Autor ha avançat que està escrivint el seu proper llibre: Vivir en modo avión, en el qual continuarà divulgant els seus coneixements sobre la incidència de les ones sobre la salut.