El dia 23 d’abril vàrem celebrar el dia de Sant Jordi. Per a l’escola aquest és un dia molt especial i el celebrem fent diferents activitats. Aquí en teniu algunes:
1.EXPLICACIÓ DE CONTES.
Alguns pares i mares van venir a l’escola a explicar contes als nens i nenes. Estaven molt emocionats i van escoltar els contes atentament i sense perdre cap detall.
Agraïm a tots els pares i mares la seva col·laboració i predisposició a participar d’aquesta activitat. MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!
2. CONCURS DE PASTISSOS
Com cada any hem organitzat el concurs de pastissos. I com cada any les famílies s’han superat… Hi ha hagut pastissos ESPECTACULARS.
Aquí els teniu:
I els guanyadors d’aquest concurs han estat els següents:
PRIMER PREMI………………………………………………………………………………

FAMÍLIA ALAMO GACÍA
..
SEGON PREMI

FAMÍLIA FUXÁ ORTEGA
TERCER PREMI

FAMÍLIA GÓMEZ ESPARZA
3. REPRESENTACIÓ DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI
Els alumnes de P-3 han estat preparant la obra de la “Llegenda de Sant Jordi” i el dia 23 ens l’han representat. Ho han fet MOOOOOOLT BÉ i ens han emocionat a tots. Aquí en teniu unes quantes fotos:





4. JOCS FLORALS
A la tarda vàrem fer l’entrega dels premis als guanyadors dels jocs florals. Aquí teniu el recull de fotos de l’entrega dels premis dels jocs florals.