FELICITACIÓ NADALENCA

Els i les alumnes de l’escola us han volgut dedicar a tots els pares i mares i altres familiars una felicitació de nadal molt especial. Durant uns dies se l’han estat preparant i després de gravar-la i fer-ne el muntatge, aquí la teniu.

Esperem que us agradi.

FELICITACIÓ DE NADAL

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TÓMBOLA DE NADAL

Ja s’acosta el Nadal.

A l’escola, un cop més, farem la GRAN TÓMBOLA DE NADAL. Per aquest motiu demanem a totes les famílies que tinguin joguines velles, però en bon estat, o joguines a les que els nens no facin gaire cas, les portin a l’escola.

Amb totes aquestes joguines , el dia 19 a la tarda farem la tómbola, activitat a la que esteu tots convidats.

Per a saber-ne més coses, us adjuntem el full informatiu:

TÓMBOLA DE NADAL

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FESTA DE LA CASTANYADA (2ª part)

A  la tarda ha continuat la festa. Primer de tot hem entregat els premis als guanyadors del concurs. Aquí els teniu:

1r premi:  FAMÍLIA MUÑOZ VILLARRUBIA

 

 

 

 

 

 

 

 

2n premi:  FAMÍLIA JARA LOOR


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3r Premi:  FAMÍLIA VILLANOVA BALLART

 

 

 

 

 

 

FELICITATS A TOTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I aquí teniu tots els treballs presentats:

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FESTA DE LA CASTANYADA (1ª part)

Avui, 31 d’octubre, hem celebrat la festa de la castanyada.

Hem tingut la sort que ens ha visitat la senyora castanyera i ens ha explicat un conte.

A més, ens ha deixat un record per què no ens oblidem d’ella.

Mireu quina obra d’art ens ha regalat!!!!

MOLTÍÍÍÍÍÍÍSSIMES GRÀCIES, SENYORA CASTANYERA!!!!!!!!!!!!!!!

També hem estat votant durant tot el matí les manualitats de tardor. N’hi havia tantes de tan boniques que ens ha costat molt decidir-nos per una sola.

 

 

 

 

 

 

 

 

Properament us les ensenyarem totes i us anunciarem les guanyadores.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

DEMÀ, 31 D’OCTUBRE, TOTHOM A VOTAR!!!!!

Ja tenim a punt tots les manualitats que heu anat portant durant aquests últims dies. Demà, dia de la castanyada, podeu passar a votar el treball que més us agradi. Recordeu que les votacions seran del 9 h. a 9.30 h. del matí. A la tarda entregarem els premis als guanyadors.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MOLTES GRÀCIES. La vostra col·laboració ha fet que, un cop més, el concurs hagi estat un èxit.

Publicat dins de General | 1 comentari

CONCURS DE MANUALITATS DE TARDOR

Ja s’apropa la festa de la Castanyada. A l’escola, com ja vàrem fer el curs passat, celebrarem el “Concurs de manualitats de tardor”. Un concurs on tota la família pot demostrar les seves dots artístiques i imaginatives. Clicant al següent enllaç trobareu tota la informació.

” CONCURS DE MANUALITATS DE TARDOR”

Esperem els vostres treballs, que anirem exposant a l’entrada de l’escola.

Animeu-vos

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ESTRELLES PER UN DIA

El dimarts, els i les alumnes de cinquè van anar al Caixafòrum. Allà hi havia un munt de mitjans de comunicació esperant-los.

 

 

 

 

 

 

 

 

Els varen gravar, els varen fer fotos i entrevistes…  Va ser molt EMOCIONANT!!!!!!!!!

L’activitat es deia:  “Invents: idees que canvien vides” i va ser molt interessant.

Si  voleu saber més coses sobre aquesta activitat, properament en penjarem tota la informació al bloc de cinquè.

 

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MISSATGE DE BENVINGUDA

És a punt de començar un nou curs i, des de La Muntanyeta, esperem que l’estiu hagi estat fantàstic i que hagueu gaudit moltíssim del temps lliure i de les vacances.

Aquest proper dijous s’inicia el curs 13-14 i a l’escola tenim preparades un munt d’activitats engrescadores per a vosaltres.

Us esperem amb la il·lusió de retrobar-nos i d’engegar junts aquest nou projecte.

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MATRÍCULA CURS 13-14

El període de matriculació dels nous alumnes pel curs 13-14 és del 10 al 14 de juny.

Us demanem que truqueu o passeu per l’escola per demanar dia i hora a consergeria per venir a fer la matrícula.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

DIADA DE SANT JORDI

El dia 23 d’abril vàrem celebrar el dia de Sant Jordi.  Per a l’escola aquest és un dia molt especial i el celebrem fent diferents activitats. Aquí en teniu algunes:

1.EXPLICACIÓ DE CONTES.

Alguns pares i mares  van venir a l’escola a explicar contes als nens i nenes. Estaven molt emocionats i van escoltar els contes atentament i sense perdre cap detall.

Agraïm a tots els pares i mares la seva col·laboració i predisposició a participar d’aquesta activitat. MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!

2. CONCURS DE PASTISSOS

Com cada any hem organitzat el concurs de pastissos. I com cada any les famílies s’han superat… Hi ha hagut pastissos ESPECTACULARS.

Aquí els teniu:

 

I els guanyadors d’aquest concurs han estat els següents:

 

PRIMER PREMI………………………………………………………………………………

 

 

FAMÍLIA ALAMO GACÍA

 

..

SEGON PREMI

 

 

FAMÍLIA FUXÁ ORTEGA

 

 

 

TERCER PREMI

 

 

FAMÍLIA GÓMEZ ESPARZA

 

 

 

 

3. REPRESENTACIÓ DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Els alumnes de P-3 han estat preparant la obra de la “Llegenda de Sant Jordi” i el dia 23 ens l’han representat. Ho han fet MOOOOOOLT BÉ i ens han emocionat a tots. Aquí en teniu unes quantes fotos:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. JOCS FLORALS

A  la tarda vàrem fer l’entrega dels premis als guanyadors dels jocs florals. Aquí teniu el recull de fotos de l’entrega dels premis dels jocs florals.

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari