-
Articles recents
Comentaris recents
- Sonsoles en DEMÀ, 31 D’OCTUBRE, TOTHOM A VOTAR!!!!!
- Cecilia en DIA DE LA PAU
- aaron en El muntibloc de cinquè
- charolt en El muntibloc de quart
- charolt en Menús Menjador
Arxius
- desembre 2013
- novembre 2013
- octubre 2013
- setembre 2013
- maig 2013
- abril 2013
- març 2013
- febrer 2013
- gener 2013
- desembre 2012
- novembre 2012
- octubre 2012
- setembre 2012
- juliol 2012
- juny 2012
- maig 2012
- abril 2012
- març 2012
- febrer 2012
- gener 2012
- desembre 2011
- novembre 2011
- octubre 2011
- setembre 2011
- juliol 2011
- abril 2011
- gener 2011
Categories
Meta
Arxiu mensual: febrer de 2013
DIA DE COLLITA
Després de tants mesos cuidant el nostre hort ha arribat el moment de fer la collita. Hem estat recollint els enciams, les escaroles i els espinacs. Després hem fet una bona amanida … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Photocall carnaval
Aquí teniu les fotos que us vàreu fer el dia de carnaval. Gaudiu-les!!!!!!!!!!!!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
JA HEM FET LA RUA DE CARNAVAL
El divendres 8 de febrer vàrem fer la rua de Carnaval. Tots ben disfressats, vàrem sortir pel barri a lluir les nostres disfresses. Els nens i nenes de cinquè i sisè van preparar una batucada i ens varen animar la … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
JA HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES
El dilluns 4 de febrer ha arribat a la nostra escola EL REI CAR NESTOLTES i ens ha llegit el pregó. Ens ho hem passat d’allò més bé amb la seva arribada i hem fet molta gresca i xerinola. … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
DIA DE LA PAU
Aquest mes de gener, hem estat treballant a l’escola tot un seguit d’activitats al voltant de la PAU. El dia 30 de gener, dia de la PAU i la NO-VIOLÈNCIA, vàrem fer un petit acte de cloenda al pati de … Continua llegint
Publicat dins de General
1 comentari