Arxiu mensual: febrer de 2013

DIA DE COLLITA

Després de tants mesos cuidant el nostre hort ha arribat el moment de fer la collita.         Hem estat recollint els enciams, les escaroles i els espinacs.         Després hem fet una bona amanida … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Photocall carnaval

Aquí teniu les fotos que us vàreu fer el dia de carnaval. Gaudiu-les!!!!!!!!!!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JA HEM FET LA RUA DE CARNAVAL

El divendres 8 de febrer vàrem fer la rua de Carnaval. Tots ben disfressats, vàrem sortir pel barri a lluir les nostres disfresses. Els nens i nenes de cinquè i sisè van preparar una batucada i ens varen animar la … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JA HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES

El dilluns 4 de febrer ha arribat a la nostra escola  EL REI CAR NESTOLTES i ens ha llegit el pregó. Ens ho hem passat d’allò més bé amb la seva arribada i hem fet molta gresca i xerinola.   … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

DIA DE LA PAU

Aquest mes de gener, hem estat treballant a l’escola tot un seguit d’activitats al voltant de la PAU. El dia 30 de gener, dia de la PAU i la NO-VIOLÈNCIA, vàrem fer un petit acte de cloenda al pati de … Continua llegint

Publicat dins de General | 1 comentari