S’ACOSTA SANT JORDI

Ja tenim a prop la jornada cultural més important de l’any.
Com sempre l’escola i l’AMPA organitzarem un concurs de pastissos i un concurs de retaules de Sant Jordi.


 

 

 

 

 

Aquí teniu la informació:

full participació concurs pastissos i retaules

A més, farem una “Fira d’intercanvi de llibres i contes infantils”, així que tots aquells llibres que ja no vulgueu pel motiu que sigui, porteu-los cap a l’escola.

Cliqueu el següent enllaç per tenir més informació.

full intercanvi de llibres

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JORNADES DE CLOENDA DE PROJECTES

Aquesta setmana hem estat enllestint els projectes que hem estat treballant des del principi de curs.

Cada curs ha triat el seu projecte.

P-3 som les gotes d’aigua                                                                                         P-4 els lleons

 

 

 

 

…………………………………………………….P-5 els alicorns

Cicle inicial hem triat de projecte el fons marí

 

Tercer hem triat els mitjans……………………………………………………………… Quart els cavalls

. ..de transport aeris

 

 

 

 

Cinquè Els Jocs Olímpics……………………………………………………………….. sisè la fotografia

 

 

 

 

Aquí teniu totes les fotos de la preparació dels projectes i  de la visita dels familiars el dia de portes obertes.

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

DIA DE COLLITA

Després de tants mesos cuidant el nostre hort ha arribat el moment de fer la collita.

 

 

 

 

Hem estat recollint els enciams, les escaroles i els espinacs.

 

 

 

 

Després hem fet una bona amanida i ens l’hem menjat a la classe.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Photocall carnaval

Aquí teniu les fotos que us vàreu fer el dia de carnaval.

Gaudiu-les!!!!!!!!!!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JA HEM FET LA RUA DE CARNAVAL

El divendres 8 de febrer vàrem fer la rua de Carnaval. Tots ben disfressats, vàrem sortir pel barri a lluir les nostres disfresses.

Els nens i nenes de cinquè i sisè van preparar una batucada i ens varen animar la rua amb els tabals i altres instruments fets per ells mateixos.

 

 

 

Després vàrem animar la festa amb uns balls i amb un berenar de pa amb oli i sucre. Mmmmmmmmmmmm. Quina gana!!!!!!!

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JA HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES

El dilluns 4 de febrer ha arribat a la nostra escola  EL REI CAR NESTOLTES i ens ha llegit el pregó. Ens ho hem passat d’allò més bé amb la seva arribada i hem fet molta gresca i xerinola.

Lectura del pregó

Ball del carnestoltes

Visca la gresca

 

 

 

 

 

EL REI CARNESTOLTES ens ha donat tres ordres:

El dimarts per celebrar el Carnaval,

al cap t’has de posar un objecte no habitual.

El dimecres, si a l’última moda vols anar,

a l’escola amb pijama has d’arribar.

El dijous unes sabates ben estrafolàries portaràs,

i a tot arreu triomfaràs.

VISCA LA GRESCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Publicat dins de General | Deixa un comentari

DIA DE LA PAU

Aquest mes de gener, hem estat treballant a l’escola tot un seguit d’activitats al voltant de la PAU. El dia 30 de gener, dia de la PAU i la NO-VIOLÈNCIA, vàrem fer un petit acte de cloenda al pati de l’escola. Aquí el teniu.

Dia de la Pau i la NO-VIOLÈNCIA

 

Publicat dins de General | 1 comentari

JORNADES DE PORTES OBERTES FEBRER 2013

Per a les famílies que estigueu interessades a conèixer la nostra escola per a portar-hi els vostres fills a partir del curs 2013-14.

Les dates de les jornades de portes obertes seràn les següents:

– Dimarts, dia 5 de febrer a les 15 h.
– Dimecres, dia 6 de febrer a les 9’30 h.
– Dijous dia 7 de febrer a les 9’30 h.

Us hi esperem!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BONES FESTES DE NADAL

Les nenes i nens de l’escola La Muntanyeta i l’equip de mestres, us desitgem molt bones festes de Nadal i un feliç 2013!
Cliqueu l’enllaç per poder veure el nostre “Lip-dub” de felicitació!
Publicat dins de General | Deixa un comentari

CONCURS DE MANUALITATS DE TARDOR

Ja podeu admirar totes les manualitats de tardor presentades al I CONCURS DE MANUALITATS DE TARDOR DE LA MUNTANYETA!

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES PER LA VOSTRA GRAN PARTICIPACIÓ!

Publicat dins de Festes, General | Deixa un comentari