El dimarts, els i les alumnes de cinquè van anar al Caixafòrum. Allà hi havia un munt de mitjans de comunicació esperant-los.
Els varen gravar, els varen fer fotos i entrevistes… Va ser molt EMOCIONANT!!!!!!!!!
L’activitat es deia: “Invents: idees que canvien vides” i va ser molt interessant.
Si voleu saber més coses sobre aquesta activitat, properament en penjarem tota la informació al bloc de cinquè.


