ESTRELLES PER UN DIA

El dimarts, els i les alumnes de cinquè van anar al Caixafòrum. Allà hi havia un munt de mitjans de comunicació esperant-los.

 

 

 

 

 

 

 

 

Els varen gravar, els varen fer fotos i entrevistes…  Va ser molt EMOCIONANT!!!!!!!!!

L’activitat es deia:  “Invents: idees que canvien vides” i va ser molt interessant.

Si  voleu saber més coses sobre aquesta activitat, properament en penjarem tota la informació al bloc de cinquè.

 

 

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *