El muntibloc de quart

El muntibloc de quartEL MUNTIBLOC DE QUART

6 respostes a El muntibloc de quart

  1. dani russell diu:

    Espero que el nostre progecte sigui el millor.

  2. Silvio diu:

    Ara Per nosaltres el nostre projecte es el millor.

    Silvio

  3. dani russell diu:

    Ja falta poc curs tinc ganes de que s’acabi

    Dani

  4. Silvio diu:

    Jo tambe vui que s’ acabi el curs.

  5. Silvio diu:

    Ja s’ acabat el curs

  6. charolt diu:

    os felicito molt a vosaltres que ya soy de cinque

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *