DIA DE LA PAU

Aquest mes de gener, hem estat treballant a l’escola tot un seguit d’activitats al voltant de la PAU. El dia 30 de gener, dia de la PAU i la NO-VIOLÈNCIA, vàrem fer un petit acte de cloenda al pati de l’escola. Aquí el teniu.

Dia de la Pau i la NO-VIOLÈNCIA

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a DIA DE LA PAU

  1. Cecilia diu:

    Molt maco aquest símbol i aquesta PAU tan humana i tan blanca.
    Felicitats.
    Cecilia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *