Aquest mes de gener, hem estat treballant a l’escola tot un seguit d’activitats al voltant de la PAU. El dia 30 de gener, dia de la PAU i la NO-VIOLÈNCIA, vàrem fer un petit acte de cloenda al pati de l’escola. Aquí el teniu.
Dia de la Pau i la NO-VIOLÈNCIA

Molt maco aquest símbol i aquesta PAU tan humana i tan blanca.
Felicitats.
Cecilia