Arxiu mensual: febrer de 2012

PREINSCRIPCIÓ CURS 2012-2013

El període de preinscripció per al proper curs 2012-2013 serà del 19 al 30 de març. Us recordem que el dilluns, 19 de març és un dels dies de lliure disposició (festa) escollit pel centre, de manera que aquest dia l’escola romandrà … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL PUNT VERD MÒBIL ENS VISITA!

El dimarts, 21 de febrer, va venir a l’escola el camió del Punt Verd Mòbil Escolar. Els nens i nenes vam portar diferents productes per reciclar, però no podien ser objectes perillosos, tòxics ni que es poguessin trencar amb facilitat. Visca el reciclatge!

Publicat dins de General | 1 comentari

EL CARNESTOLTES JA ÉS AQUÍ!

Amb l’arribada del Carnestoltes, els nens i nenes de cinquè han fet un mural molt bonic per decorar el vestíbul de l’escola. Mireu, què divertit que ha quedat! I recordeu les consignes que ens mana Sa Mejestat, el Rei Carnestoltes: … Continua llegint

Publicat dins de Festes, General | 1 comentari