El període de matriculació dels nous alumnes pel curs 13-14 és del 10 al 14 de juny.
Us demanem que truqueu o passeu per l’escola per demanar dia i hora a consergeria per venir a fer la matrícula.
El període de matriculació dels nous alumnes pel curs 13-14 és del 10 al 14 de juny.
Us demanem que truqueu o passeu per l’escola per demanar dia i hora a consergeria per venir a fer la matrícula.