Arxiu mensual: desembre de 2011

BONES FESTES!

L’escola La Muntanyeta us convida a les activitats preparades per celebrar el Nadal i us desitja BONES FESTES!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL NADAL JA HA ARRIBAT A LA MUNTANYETA!

Mireu quin pessebre tan bonic hem fet tots els nens i nenes de l’escola per decorar el nostre vestíbul!

Publicat dins de General | Deixa un comentari