Arxiu mensual: desembre de 2012

BONES FESTES DE NADAL

Les nenes i nens de l’escola La Muntanyeta i l’equip de mestres, us desitgem molt bones festes de Nadal i un feliç 2013! Cliqueu l’enllaç per poder veure el nostre “Lip-dub” de felicitació! http://youtu.be/jtkd6TYo2A8

Publicat dins de General | Deixa un comentari