Arxiu mensual: setembre de 2011

LA TARDOR JA HA ARRIBAT!

La tardor ja ha arribat i amb un mural el vestíbul de l’escola hem decorat!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMENÇA UN NOU CURS!

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS ESCOLAR 2011-2012! L’escola La Muntanyeta us dóna la benvinguda a tots i totes!!! BON CURS A TOTHOM!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

AVÍS IMPORTANT

Comuniquem a totes les famílies de P3, P4 i P5 que s’ha produït un canvi de data en la reunió d’inici de curs. La reunió tindrà lloc el dijous, 29 de setembre a les 16:45 h. Podeu consultar les dates de … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari