-
Articles recents
Comentaris recents
- Sonsoles en DEMÀ, 31 D’OCTUBRE, TOTHOM A VOTAR!!!!!
- Cecilia en DIA DE LA PAU
- aaron en El muntibloc de cinquè
- charolt en El muntibloc de quart
- charolt en Menús Menjador
Arxius
- desembre 2013
- novembre 2013
- octubre 2013
- setembre 2013
- maig 2013
- abril 2013
- març 2013
- febrer 2013
- gener 2013
- desembre 2012
- novembre 2012
- octubre 2012
- setembre 2012
- juliol 2012
- juny 2012
- maig 2012
- abril 2012
- març 2012
- febrer 2012
- gener 2012
- desembre 2011
- novembre 2011
- octubre 2011
- setembre 2011
- juliol 2011
- abril 2011
- gener 2011
Categories
Meta
Arxiu mensual: setembre de 2011
LA TARDOR JA HA ARRIBAT!
La tardor ja ha arribat i amb un mural el vestíbul de l’escola hem decorat!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
COMENÇA UN NOU CURS!
BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS ESCOLAR 2011-2012! L’escola La Muntanyeta us dóna la benvinguda a tots i totes!!! BON CURS A TOTHOM!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
AVÍS IMPORTANT
Comuniquem a totes les famílies de P3, P4 i P5 que s’ha produït un canvi de data en la reunió d’inici de curs. La reunió tindrà lloc el dijous, 29 de setembre a les 16:45 h. Podeu consultar les dates de … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari