Arxiu de la categoria: General

FELICITACIÓ NADALENCA

Els i les alumnes de l’escola us han volgut dedicar a tots els pares i mares i altres familiars una felicitació de nadal molt especial. Durant uns dies se l’han estat preparant i després de gravar-la i fer-ne el muntatge, … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TÓMBOLA DE NADAL

Ja s’acosta el Nadal. A l’escola, un cop més, farem la GRAN TÓMBOLA DE NADAL. Per aquest motiu demanem a totes les famílies que tinguin joguines velles, però en bon estat, o joguines a les que els nens no facin … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FESTA DE LA CASTANYADA (2ª part)

A  la tarda ha continuat la festa. Primer de tot hem entregat els premis als guanyadors del concurs. Aquí els teniu: 1r premi:  FAMÍLIA MUÑOZ VILLARRUBIA                 2n premi:  FAMÍLIA JARA LOOR   … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FESTA DE LA CASTANYADA (1ª part)

Avui, 31 d’octubre, hem celebrat la festa de la castanyada. Hem tingut la sort que ens ha visitat la senyora castanyera i ens ha explicat un conte. A més, ens ha deixat un record per què no ens oblidem d’ella. … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

DEMÀ, 31 D’OCTUBRE, TOTHOM A VOTAR!!!!!

Ja tenim a punt tots les manualitats que heu anat portant durant aquests últims dies. Demà, dia de la castanyada, podeu passar a votar el treball que més us agradi. Recordeu que les votacions seran del 9 h. a 9.30 … Continua llegint

Publicat dins de General | 1 comentari

CONCURS DE MANUALITATS DE TARDOR

Ja s’apropa la festa de la Castanyada. A l’escola, com ja vàrem fer el curs passat, celebrarem el “Concurs de manualitats de tardor”. Un concurs on tota la família pot demostrar les seves dots artístiques i imaginatives. Clicant al següent … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ESTRELLES PER UN DIA

El dimarts, els i les alumnes de cinquè van anar al Caixafòrum. Allà hi havia un munt de mitjans de comunicació esperant-los.                 Els varen gravar, els varen fer fotos i entrevistes…  Va … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MISSATGE DE BENVINGUDA

És a punt de començar un nou curs i, des de La Muntanyeta, esperem que l’estiu hagi estat fantàstic i que hagueu gaudit moltíssim del temps lliure i de les vacances. Aquest proper dijous s’inicia el curs 13-14 i a … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MATRÍCULA CURS 13-14

El període de matriculació dels nous alumnes pel curs 13-14 és del 10 al 14 de juny. Us demanem que truqueu o passeu per l’escola per demanar dia i hora a consergeria per venir a fer la matrícula.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

DIADA DE SANT JORDI

El dia 23 d’abril vàrem celebrar el dia de Sant Jordi.  Per a l’escola aquest és un dia molt especial i el celebrem fent diferents activitats. Aquí en teniu algunes: 1.EXPLICACIÓ DE CONTES. Alguns pares i mares  van venir a … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari