Arxiu mensual: gener de 2012

DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Dilluns, 30 de gener, moltes escoles de l’Estat Espanyol van celebrar el Dia Escolar de la No Violència i La Pau. Des de l’escola La Muntanyeta també ens vam sumar a aquesta iniciativa i durant tot el dia vam realitzar diverses activitats per … Continua llegint

Publicat dins de Festes, General | Deixa un comentari

JORNADES DE PORTES OBERTES

Les jornades de portes obertes seran el propers dies: 14 de febrer a les 15 h. 15 de febrer a les 9:30 h. 16 de febrer a les 9:30 h. Per assistir-hi, cal demanar cita prèvia trucant al telèfon de … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMENCEM EL SEGON TRIMESTRE!

Després d’uns quants dies de festa, hem començat el segon trimestre. Per aquest motiu hem tornat a canviar el mural del vestíbul de l’escola. Ara, en comptes del pessebre, tenim un mural d’hivern molt bonic!

Publicat dins de General | Deixa un comentari