És a punt de començar un nou curs i, des de La Muntanyeta, esperem que l’estiu hagi estat fantàstic i que hagueu gaudit moltíssim del temps lliure i de les vacances.
Aquest proper dijous s’inicia el curs 13-14 i a l’escola tenim preparades un munt d’activitats engrescadores per a vosaltres.
Us esperem amb la il·lusió de retrobar-nos i d’engegar junts aquest nou projecte.
