MISSATGE DE BENVINGUDA

És a punt de començar un nou curs i, des de La Muntanyeta, esperem que l’estiu hagi estat fantàstic i que hagueu gaudit moltíssim del temps lliure i de les vacances.

Aquest proper dijous s’inicia el curs 13-14 i a l’escola tenim preparades un munt d’activitats engrescadores per a vosaltres.

Us esperem amb la il·lusió de retrobar-nos i d’engegar junts aquest nou projecte.

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *