Arxiu mensual: gener de 2011

El Punt Verd Mòbil Escolar ens visita!

Demà dia 21 de gener durant tot el matì ens visitarà el Punt Verd Mòbil.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Hola, nens i nenes!

Avui divendres 20 de gener La Muntanyeta estrena nova pàgina web. El treball ha estat realitzat pel departament d’informàtica. Hem decidit renovar la nostra pàgina web amb un disseny web actual i net. Amb aquesta nova versió La Muntanyeta us … Continua llegint

Publicat dins de General | 2 comentaris