Dones, recerca i ciència, una realitat diària

Cartell de lexposició
Cartell de l'exposició
Draw a scientist
Draw a scientist

Tot fullejant el blog La lectora corrent m’he assabentat que avui -i fins al 10 de març- s’inaugura una exposició que tracta d’ajudar a trencar la -massa sovint- estereotipada imatge de les persones que fan ciència.

Titolada 16 científiques catalanes, l’exposició organitzada per l’Associació Catalana de Comunicació Científica es basa en el perfil de 16 científiques que treballen en universitats, centres de recerca i empreses al Principat.

A partir de les biografies s’intentarà reflexar una realitat canviant en molts àmbits d’investigació actuals… i sobretot que la ciència -avui en dia-  és duta a terme per persones tant -o tant poc- normals com la resta d’activitats humanes

Paral·lelament es programaran diverses xerrades i  s’ha activat un blog per fer-ne ressó i ampliar informació amb les diverses biografies.

qui dibuixa què
qui dibuixa què

Published by

Màrius

Màrius

Professor de Ciències a Secundària, amb formació i deformació biològica. Treballe a l'Institut Santa Eulàlia de L'Hospitalet de Llobregat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà