Celebrem la XII Jornada dels il·lustradors i Sant Jordi!

El divendres, 22 d’abril, va tenir lloc la XII Jornada dels il·lustradors i, per arrodonir el dia, vam celebrar Sant Jordi!

Pel matí, l’escola va acollir al voltant d’una centena d’il·lustradors/es, la majoria d’ells/es estudiants de batxillerat artístic provinents de l’institut Celestí Bellera de Granollers, de l’institut Ramon Casas i Carbó de Palau-Solità i Plegamans, i de l’escola d’Art i Disseny Illa de Sabadell, així com algunes mares de l’escola que van demostrar dominar aquest art a la perfecció.

L’alumnat d’educació primària va tenir l’oportunitat d’escollir un/a il·lustrador/a que il·lustrés el conte que havia escrit, amb molta il·lusió, prèviament a l’aula. Els nens i les nenes van quedar meravellats!

Els infants d’educació infantil també van escriure un conte conjunt amb tota la classe i un/a il·lustrador/a els va fer un dibuix representant la història que havien creat amb tanta imaginació.

Cliqueu per veure més fotos

Per la tarda, vam celebrar Sant Jordi tot llegint i escoltant diversos contes. Les veus dels contes les van posar els nois i les noies de 5è, que s’ho van preparar d’allò més bé. Des dels més petits fins als més grans s’ho van passar genial!

Cliqueu per veure més fotos

Aprofitem per agrair l’esforç, la passió i la col·laboració de tots els qui van fer possible gaudir d’una jornada envoltada d’art i color! Gràcies!