Arriba el gran dia!

Recordeu que demà divendres, 22 d’abril, celebrarem la XII JORNADA DELS IL·LUSTRADORS.

L’activitat es realitzarà en la franja horària de matí, de 9:30h a 12:30h, i estarà oberta a les famílies. Per això, tots els pares, les mares, els avis, les àvies, els tiets, les tietes… que pugueu, podreu venir a fer-nos una visita.

Per a tots aquells familiars que no pugueu venir aquest dia, les il·lustracions estaran exposades pels espais del centre la setmana del 9 al 13 de maig. Igualment, tots els nens i les nenes de l’escola, passats uns dies, portaran a casa el seu conte il·lustrat.

Moltes gràcies per la vostra participació i per acompanyar-nos en totes les activitats culturals.

Aquest article s'ha publicat dins de Escola i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.