Celebrem el DENIP

El divendres, 29 de gener de 2016, vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, conegut amb el seu acrònim com a DENIP.  Aquesta esdevé una de les celebracions més emblemàtiques promoguda des de la XEAUC, de la qual formem part com a escola associada a la UNESCO. La nostra escola esdevé un escenari de vivències i celebracions pluriculturals promogut per una de les finalitats que ens defineix com a centre: Educar per a una societat plural, intercultural i solidària. Aquest curs vam anomenar aquesta festa com a “Músiques per la pau”.

Veure vídeos

Durant la primera franja del matí, l’alumnat de l’escola va assistir a diferents tallers musicals, en els quals es presentava un instrument i s’interpretava una o vàries peces musicals. La gaita, el baix, la guitarra, el saxo, els bombos i les claus van ser els instruments escollits pels mestres i familiars de l’escola que van participar en aquesta activitat.

PORTADA (Copy)

Veure les FOTOS

A la segona franja del matí, cada classe va escoltar la cançó “Color esperanza” de Diego Torres, treballada prèviament a l’àrea de música. Seguidament, els nens i les nenes d’educació primària van pintar una mandala i els infants d’educació infantil van pintar uns cors. Les mandales es van penjar en un mural formant la paraula Pau i els cors es van penjar formant un camí guiat per un colom de la pau.

PORTADA (Copy)

A la tarda vam gaudir de les audicions interpretades per nens i nenes de l’escola, així com per antics alumnes, que tocaven el clarinet, la bateria, els tambors, el violí, el saxòfon, la guitarra elèctrica, la guitarra espanyola, el teclat i el piano.

Portada (Copy)

Veure les FOTOS

La jornada va ser viscuda amb molt d’entusiasme per part de tots els participants, per això volem aprofitar l’ocasió i agrair la col·laboració de totes les persones que van fer possible aquesta experiència plena d’harmonia, solidaritat i pau.

Aquest article s'ha publicat dins de Escola, General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.