3r dia: trebalem en equips internacionals, fem sauna i ens banyem al gel

Avui hem començat a treballar en equips internacionals per crear materials (vídeos). Un parell d’experts en art i drama de Lemi, ens han ofert una sèrie d’activitats d’expressió corporal. Desprès ens em separat per equips internacionals i hem començat a crear les nostres històries. A la tarda hem anat a Kotalahti a menjar al voltant del foc, fer sauna i jugar amb la neu o nedar al gel just en sortir! Ens ho hem passat molt bé!

Erasmus+: Dia d’excursió a Lappeenranta

Avui, amb -17 graus centígrads, ens hem desplaçat fins a la ciutat de Lappeenranta, a la regió de Sud Karelia, fronterera amb Rússia. Els nens i nenes de 7è curs de l’Escola de Lemi, ens han fet un tour per la ciutat on hem pogut visitar el museu Wolkoffin i el museu de Sud Karelia. També hem visitat l’exposició d’esculptures de gel de l’exterior del museu d’art, una esglèsia Luterana feta de neu i gel i el llac Saimaa, el més gran de tot Finlàndia i el 5è més gran del món. Però també hem tingut temps de relaxar-nos i gaudir de l’experiència.

Finlàndia: primer dia

Avui hem visitat l’escola de Lemi amb la qual duem a terme el projecte. Els nens de 8è grau ens han preparat deu tallers diferents per donar-nos a conèixer activitats de la seva vida diària a l’escola. Desprès ens han preparat un tour pel poble on hem pogut fins i tot tastar el plat tradicional anomenat “Sära” que és un plat de xai al forn cuinat durant més de nou hores. Ens ho hem passat d’alò més bé, hem après dels notres companys i companyes de Suècia, Finlàndia, Holanda i Grècia.

Marxem a Finlàndia!

Diumenge 18 de Febrer tres mestres i vuit alumnes de sisè de l’Escola vam matinar molt per començar la primera mobilitat del projecte Erasmus+ Ka2 “On the Road of Exile” a la població de Lemi, Finlàndia. Unes dotze hores desprès, vam arribar al nostre destí on ens esperàven. Us deixem algunes fotografies perquè veieu els nostres alumnes gaudint d’aquesta experiència.

JORNADA PORTES OBERTES

FAMÍLIES,

US ESPEREM EL PROPER DIMECRES 28 DE FEBRER DE 5 A 7 DE LA TARDA.
PODREU FER UNA VISITA A LA NOSTRA ESCOLA I US MOSTRAREM LA MANERA COM TREBALLEM.

Intercanvi Erasmus+ a Finlàndia: reunió amb les famílies!

El passat dimecres 24/1 va tenir lloc la reunió amb les famílies dels nens i les nenes de sisé que participaran al primer intercanvi a Finlàndia del projecte Erasmus+ “On the Road of Exile” que el centre desenvolupa entre els cursos 2017-2019.

Presentació del projecte Erasmus+ “On the Road of Exile” a les famílies

Abans de les vacances de nadal vam convidar les famílies a assistir a la reunió informativa sobre el projecte Erasmus+ “On the Road of Exile”. Tot seguit podeu veure algunes fotografies així com la presentació que vam fer servir.

Ja tenim logo guanyador!

Aquest divendres va finalitzar la votació del logo que ha de representar el nostre projecte Erasmus+ Ka219 “On The Road Of Exile” i ja tenim guanyador!

Aquest és el logo guanyador i la seva autora és la nostra alumna de 6èB Marian San Narciso. Enhorabona per la feina feta i gràcies a tothom.

Erasmus+ logo contest

Benvolgudes families,

ja tenim els logos guanyadors de cada país. Ara tornem a necessitar la vostra ajuda per votar el logo que ha de representar el nostre projecte Erasmus+ “On the Road of Exile”. Ens Ajudeu? Teniu de temps fins divendres 15 de desembre. Gràcies per avançat!

Erasmus+ logo competition

Benvolgudes families,

com sabeu aquest any hem encetat un nou projecte Erasmus+ anomenat “On the Road of Exile”. Com a part de les activitats que desenvolupem al centre, els i les nostres alumnes han creat diferents logos per representar el projecte. A classe han fet una sel·lecció, però ara necessitem la vostra ajuda per tal d’escollir els tres millors logos que participaran a la competició internacional amb la resta de països socis. Ens ajudeu? Només heu d’escollir el logo que creieu que representa millor el projecte i enviar la resposta.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.