2n DIA A LA FARGA

Aquest matí ens hem llevat uns una mica més d’hora que els altres. Quan tots érem ben desperts hem fet un bon esmorzar i de nou als tallers.
Hem preparat unes pizzes boníssimes cuites al forn de llenya amb en Conrad i la Imma, hem conegut les propietats dels diferents fangs al taller d’argila i relaxació amb l’Anna i la Irene, a la granja hi hem anat amb en Vicenç on hem fet les tasques pròpies de grangers i amb el Pedro hem après a fer paper reciclat. A la tarda amb el Vicenç i el Pedro hem conegut diferents plantes aromàtiques amb les que hem fet una bona col.lecció de perfums.
Al llarg del dia tenim estones de joc lliure en uns prats fantàstics on podem jugar a pilota, saltar a corda, córrer, gronxar-nos,… Ens ho estem passant molt bé!

COLÒNIES A LA FARGA DEL MONTSENY

Hola a tots,
Avui ha estat el nostre primer dia de colònies. En arribar a la casa mestres, nens i nenes de 2n i 4t ens hem instal.lat, hem descobert la casa i el seu entorn.
A la tarda, amb els monitors, hem iniciat els tallers que anirem fent durant l’estada.
Al llarg del dia hem viscut un munt d’emocions i el bon temps ens hi acompanya.

BBB

Ens hem guanyat el berenar!

PORTES OBERTES 2017

Per tal que pogueu visitar l’escola  i el seu projecte educatiu us esperem a la Jornada de Portes Obertes  el 13 de març de 17h a 19h.   Aquest dia els mestres us mostrarem les instal.lacions i informarem de les característiques i serveis del centre.

Al finalitzar la visita podreu demanar dia i hora per fer la preinscripció del vostre fill/a.

U s   h i   e s p e r e m!

Per a qualsevol informació podeu trucar-nos al 938435725

EL CARNESTOLTES JA HA ARRIBAT A L’ESCOLA

Avui ens ha visitat un personatge que tots esperàvem. El Rei de la FESTA, la GRESCA i la XERINOL.LA: en CARNESTOLTES!

Aquest matí tots duiem el pijama per tal de rebre’l tal i com  ell ens havia demanat. Durant la setmana seguirem els seus manaments i divendres celebrarem tots junts la FESTA de DISFRESSES. img_0837-iao img_0840-iao

HEM INICIAT EL LECXIT

Un curs més, gràcies als voluntaris,  hem començat el programa d’acompanyament lector “LECXIT”.  L’objectiu d’aquest programa és incrementar l’èxit educatiu dels nens treballant la lectura de manera lúdica i amena.

Si vols acompanyar i encomanar les ganes de llegir posa’t en contacte amb l’escola.

Aprofitem aquest espai per agrair el voluntariat dels nostres mentors.

ELS MILLORS DESITJOS PER AQUESTES FESTES

Aquests darrers dies de trimestre, els nens i nenes de l’escola han demanat un desig per aquestes dates tan especials. Tots aquests propòsits queden recollits en aquesta felicitació que volem compartir amb tots vosaltres.felicitacio-rosa-oriol

Un nou segell de Qualitat Europeu

L’escola ha estat novament guardonada amb el segell de Qualitat Europeu eTwinning. Desprès que aquest estiu vam ser guardonats amb el segell de qualitat nacional pel nostre projecte etwinning “REWind”, avui hem rebut la notícia que el projecte també ha estat guardonat amb el segell de qualitat europeu que certifica que el treball dels estudiants, el nostre i el del centre han estat reconeguts al més alt nivell Europeu. L’enhorabona als i les nostres alumnes per la feina ben feta!

Dins aquest projecte, els avui ex-alumnes de 6è del curs passat, van realitzar un treball en el qual reflexionaren sobre el racisme, la guerra i el medi ambient i juntament amb dos instituts de Grècia vam crear un llibre electrònic i una pel·lícula amb les històries que es van inventar els nois i noies dels tres centres.

Aquí us penjem el llibre i la pel·lícula que van crear. Per veure totes les activitats que van desenvolupar junts, podeu visitar el següent enllaç aquí.

Exposició: tardor 2016

diapositiva2

Famílies,

passeu pel vestíbul de l’escola a veure les obres d’art que han realitzat

els nens i nenes d’educació infantil.

L’entrada és gratuïta!!

diapositiva1

Us hi esperem !!

FES-TE VOLUNTARI/A !!

Ajuda als alumnes de la nostra escola a

engrescar-se a llegir i agafar gust per la lectura

Llegeix tota la informació aquí: lecxittt

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR !!

presentacion1