Observació de la molsa i recerca de tardígrads

Pràctica realitzada amb alumnes de 1r d’ESO sota la supervisió de Laura Mauri

La pràctica es va dividir en 2 sessions:

1ª SESSIÓ

L’objectiu és identificar macroinvertebrats habitants de la planta mitjançant la lupa binocular. Per a això havíem d’identificar la mostra i descriure el lloc d’origen per tenir una bona referència.

  • IDENTIFICACIÓ DE LA MOLSA
  • Aina Miró Gracia
  • 24/1/2017
  • 1r ESO A-A
  • LLOC D’ON L’HE AGAFAT

La molsa estava a la teulada de casa meva de Benissanet, és un lloc humit. La vaig agafar el dia 23/1/2017, un dia abans d’observar-la.

molses petit

MATERIAL

Per aquesta observació solament he necessitat:

  • Una lupa binocular
  • Microscopi (Motic amb càmera incorporada)
  • Aigua destil·lada
  • Agulles emmanegades (per poder observar-ho amb més facilitat)
  • Molsa
  • Recipient transparent per posar la molsa

20170201_150422

 

mamoros8

Quant a mamoros8

Llicenciada en Ciències Geològiques (UB), sóc professora d'Ensenyament Secundari a l'INS Julio Antonio de Móra d'Ebre explicant Biologia i Geologia. Abans he estat cinc anys a l'INS Terra Alta a Gandesa i a molts altres instituts de la geografia catalana. M'agrada aprendre i ensenyar el que he après i aquí hi ha tot un món a descobrir. a explorar i a explicar.
Aquest article ha estat publicat en Biologia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *