VI Olimpíada de Geologia a Tarragona (2014-2015)

Divendres, 6 de febrer, es van realitzar les proves teòriques i pràctiques a la Facultat de Lletres del Campus Sescelades de Tarragona, corresponents a la fase territorial de la VI Olimpíada de Geologia. Hi van participar un centenar d’alumnes de deu instituts de les nostres comarques. La representació de l’INS Julio Antonio va ser de deu alumnes, set de 1r de BAT i tres de 2n de BAT. El 20 de febrer es coneixeran els guanyadors que aniran a la fase final el 21 de març a Alacant.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xJtkZREfZfM&index=1&list=PLFlu98BPg5lekEUbP83qNo2AUzJTbx6l2[/youtube]

Aquest article ha estat publicat en Ciències de la Terra i del Medi Ambient. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.