LA BASSA

Aquest any els nens de 5è estan fent una observació científica a la bassa que tracta de tres coses:
1. Observar la temperatura de l’aigua.
2. Observar la temperatura de l’aire.
3.Observar el PH.

bassa 009bassa 008  bassa 006bassa 005     bassa 007 bassa 004bassa 003bassa 002

Li fem unes preguntes al Toni com a encarregat de l’escola verda:
Des de quan es fa aquest projecte?
Des del curs 13-14.
Es farà altres anys?
Sí, tots els nens de 5è.
Fan el mateix a altres escoles?
Sí, com a mínim a dues, al “Pla” a Sant Andreu de la barca i a “Santa Maria” a Santa Maria de Cervelló.
Com es diuen els estris?
Es diuen termòmetre , PH ximetre.
Què aconseguim fent això ?
Conèixer les plantes, els animals i saber respectar-los.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>