L’experiment de la propagació de la llum en línia recta:
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/uSyAZIq_kKI" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Hola!!
Dijous vam anar d’excursió al Torrent de Colobrers!.Vam anar una petita estona amb autocar i després vam començar a caminar, més tard ens vam parar a la font de Can Moragues i vam fer el dossier que ens van donar. Després vam començar la cursa d’orientació, que la van organitzar l’Esther i el Ricard,primer l’Esther va dir els grups i el Ricard anava donant mapes i ens anava dient com anava tot. Una vegada que tots els grups van començar a buscar.
L’Eloy i l’Antonio es van quedar en una part a vigilar-nos, i la Carolina l’Esther i la Marta en un altre, i el Ricard a la parada de arribada. Mentre els grups ja anaven arribant anaven esmorzant. Quan ja era l’hora vam marxar i anavem fent el dossier.Vam passar per : el bosc d’Oms, el sota bosc de l’Omeda, els Degotalls i la font de la Tosca, la Plataneda, a la pineda, Togores i com hem dit abans a la font de Can Moragues.(ho he dit desordenat) 
Després vam anar a dinar, allà la gent es va comencar a quedar sense aigua i pel cami a la Salut no tenia.

Quan vam arribar a la Salut la gent va començar a omplir la seva ampolla d’aigua amb la font i anava descansant.
Va arribar l’autocar i cap al col·legi !!
Així va ser la nostra excursió del dijous!!
Adeu a tots!!
The ninth riddle is here.
I have four legs but never walk I usually have food three times a day on me but I never eat a meal. What am I?
|
|
| Photo from: http://cat.gtuset.com/artista_9_chogovadze-irakli.html |
I can be black or white. I can be cold or hot, what am I?
Dania and Raquel are right. Congratulations. And thank you to Kenneth, Raul and Adrián. I’m sorry it isn’t rice.
![]() |
| Photo from http://www.flowerspotusa.com/cart/view_product_info.php?ItemID=120 |