Mussols

1

Song: I can run

0

Listen and sign this funny song.

Animals memory game

0

Play this game and learn more animal’s names.

Zebres

0

Mireu quines zebres més maques!

Cim d’Àligues

0

Els  alumnes de 2n de cicle inicial de l’escola hem  anat d’excursió al Cim d’Àligues. Ens ha agradat molt poder aprendre tantes característiques de les aus. I , més tard, poder veure com era el seu vol en directe quan ens passaven per damunt el cap. Ha estat espectacular!

I, a la tarda, després de dinar hem fet una gimcana. Ens ho hem passat pipa i hem après moltes coses!

Little Red

0

Little Red was very funny. We liked it.

El rellotge

4

Els nens i nenes de 2n hem començat a aprendre l’hora del rellotge en català.

Tenim una activitat per poder practicar les hores en punt i els 2 quarts.

Quan ja en sapiguem una mica, podrem practicar totes les hores amb aquesta altra activitat.

Little Red

0

Com que la setmana vinent els alumnes de 1r anirem a veure aquesta obra al Centre Cívic de Can Rull, aquí en teniu un tastet.

I aquí podeu veure el conte tradicional en anglès en poc menys de 2 minuts.

Cinderella

0

Com que la setmana vinent els alumnes de 2n anirem a veure aquesta obra al Centre Cívic de Can Rull, aquí en teniu un tastet.

Parts of the body

0

Let’s learn more about the body with this activity.