SKILLS TRAINER 1- Listenings

Si me voy

Publicat dins de 1r, 2n, Música | Deixa un comentari

EDUCACIÓ VIÀRIA A SEGON

Durant el mes d’abril, els alumnes de  2n vam fer dos sessions  d’Educació Viària. En la segona sessió la Laura i la Maite ens van plantejar una activitat per poder posar en pràctica tot el que havíem après durant la primera sessió.

Tres idees ens va quedar ben clares:

– no podíem anar dos en una bicicleta i sempre ens havíem de posar el casc.

-si teníem gos i el portàvem a passejar, havíem de recollir les seves caques.

– i també, molt important, ens van ajudar a saber que calia fer quan estàvem perduts.

Publicat dins de 2n, Medi, Tutoria | Deixa un comentari

Artur Laperla

Aquest curs els nens i nenes de 2n hem descobert uns còmics que ens han agradat molt: ‘SUPERPATATA’.

El  dijous 28 d’abril,  vam tenir l’oportunitat que Artur Laperla, dibuixant d’aquests còmics, vingués a l’escola a fer un taller.

Vam passar una bona estona i vam iniciar-nos en l’elaboració de còmics.

Publicat dins de 2n, Català | Deixa un comentari

CRIPTA GÜELL

El passat 21 d’abril, els nens i les nenes de 2n vam anar fins Santa Coloma de Cervelló per visitar la Cripta Güell.

Un cop allà, ens van explicar moltes coses de Antoni Gaudí i les seves obres. També  ens van comentar  què era la Colònia Güell i la Cripta, on tot seguit vam poder entrar.

Després de conèixer la diferència entre trencadís i mosaic, cadascú de nosaltres vam poder fer un mosaic ben acolorit.

Publicat dins de 2n, Plàstica, Sortida | Deixa un comentari

QUAN FAN?

Si vols practicar una mica de matemàtiques només cal que facis clic sobre la imatge i trobaràs un munt d’activitats.

numero-2

Publicat dins de 1r, Matemàtiques | Deixa un comentari

Llegim a la biblioteca

La setmana passada els nens i nenes de 1r vam anar a la Biblioteca Ponent. Allà vam poder gaudir d’un conte: ‘Atrapa’t’. El dimarts l’Albert el va explicar a 1r B i el dijous la Núria a 1r A. També vam  llegir força estona contes que podíem triar.

Publicat dins de 1r, Català, Sortida | Deixa un comentari

Georgina and the dragon

Avui els nens i nenes de 2n hem anat al Centre Cívic a veure una obra de teatre en anglès. Ens ho hem passat molt bé i aquí teniu algunes imatges.

Publicat dins de 2n, English | Deixa un comentari

LES DENTS

Aquest matí ha vingut  Manoli Fernández a l’escola. Ella és higienista dental i mare de dues nenes. Ens ha fet una explicació molt interessant de com funcionen tot els tipus de dents que tenim. També ens ha parlar de la importància de fer un bon raspallat de dents i de tenir una bona higiene bucal.

Publicat dins de 2n, Medi | Deixa un comentari

Tallers de Joan Miró

Aquest trimestre estem dedicant els tallers de 1r a Joan Miró. En aquestes imatges podeu veure  els nens i nenes   en el procés de realització de les seves obres d’art.

Publicat dins de 1r, Plàstica | Deixa un comentari