TALLER D’AUS NOCTURNES

Mireu quines aus! Som uns artistes!

TEATRE EN ANGLÈS

Vam anar veure l’obra de teatre Georgina & the Dragon i ens va agradar molt! Aprenem anglès divertint-nos!

BIBLIOTECA DEL PONENT

Hem visitat la biblioteca del nostre barri, Biblioteca de Ponent. Podem tornar quan vulguem! Hi ha molts llibres!

CIM D’ÀLIGUES

A medi estem treballant les aus. Per això, hem anat a Sant Feliu de Codines i hem visitat el Cim de les àligues. Allà hem pogut veure un munt de tipus d’aus! Mireu què bé ens ho hem passat, sobretot amb l’espectacle de vol final!

SANT JORDI

Publicat dins de 2n, Català, Festes | Deixa un comentari

TUTORS I LECTORS

Els alumnes de sisè vénen un cop per setmana a la nostra classe i  llegim tots junts. Un cop ells l’han llegit, ens toca treballar a nosaltres. I, com que ens fixem molt en com llegeixen els més grans de l’escola, mirem de fer-ho com ells: procurant llegir bé les paraules, fent els punts i les comes, agafant entonació…

Ens agrada fer molt aquesta activitat perquè aprenem a llegir i també perquè podem conèixer a les nenes i nens de sisè.

Si voleu veure més fotos, feu clic a la imatge.

Publicat dins de 2n, Català, Tutoria | Deixa un comentari

TALLERS TÀPIES

A l’escola estem treballant l’artista Antoni Tàpies. En els tallers hem fet el mitjó, una cartografia dels nens i nenes de la classe i un autoretrat.. Mireu què bé ens han quedat!

TALLERS DE DIBUIX I PINTURA

Mireu com aprenem i què bé ho fem. Som uns artistes!

VISITA A LA FUNDACIÓ TÀPIES

El passat 9 de gener vam visitar la Fundació Tàpies a Barcelona. Vam recórrer  l’exposició d’aquest artista i, gràcies a la monitora, vam poder anar coneixent la seva obra.

Ens va agradar moltíssim!

Ara, a la classe, continuarem parlant d’Antoni Tàpies, i dedicarem els tallers a treballar aspectes de les seves produccions.

TIÓ I AMBAIXADOR

L’últim dia del primer trimestre ha estat carregat d’emocions. De bon matí, hem cantar una cançó al Tió i ens ha cagat un regalet per cadascun de nosaltres.
Després d’esmorzar i anar al pati, ens ha visitat l’Ambaixador. Els nens i nenes de  2n li hem cantat les nadales i els poemes que havíem après. Ah! També li hem pogut donar les nostres cartes perquè les faci arribar als Reis Mags d’Orient. Només ens cal esperar!

ambaixador

Publicat dins de 2n, Festes, Tutoria | Deixa un comentari