Els castellers del Pau Casals

Aquí teniu la primera actuació pública dels castellers del Pau Casals.

Publicat dins de 1r, Festes | Envia un comentari

Animal’s memory

Here you are an animal’s memory. Play and enjoy yourself

Publicat dins de 1r, English | Envia un comentari

CINDERELLA

El passat divendres dia 27 de febrer, els nens i nenes de 2n vam anar a veure  una obra de teatre en anglès al Centre Cívic de Can Rull.Va ser molt divertida i vam passar una bona estona!

Publicat dins de 2n, English, Sortida | Envia un comentari

TALLERS DE MIRÓ

Aquest trimestre els nens i nenes de cicle inicial estan coneixent Joan Miró. Des dels tallers de plàstica estan gaudint i produint unes obres fantàstiques, imitant com treballava aquest universal artista.

Aquí teniu unes fantàstiques fotos de com treballen i de les seves produccions.

Publicat dins de 1r, 2n, Plàstica | Envia un comentari

EDUCACIÓ VIÀRIA A SEGON

La setmana passada els alumnes de 2n vam fer la segona sessió d’Educació Viària. La Laura i la Maite ens van plantejar una activitat per poder posar en pràctica tot el que havíem après durant la primera sessió.

Tres idees ens va quedar ben clares:

- no podíem anar dos en una bicicleta i sempre ens havíem de posar el casc.

-si teníem gos i el portàvem a passejar, havíem de recollir les seves caques.

- i també, molt important, ens van ajudar a saber que calia fer quan estàvem perduts.

Publicat dins de 2n, Medi, Tutoria | Envia un comentari

Cinderella

Com que la setmana vinent els alumnes de 2n anirem a veure aquesta obra al Centre Cívic de Can Rull, aquí en teniu un tastet.

Publicat dins de 2n, English | Envia un comentari

Dijous Gras i Carnaval

La setmana passada  va estar ben carregada d’activitats.

El dijous  ens vam poder preparar per esmorzar un entrepà  de botifarra d’ou amb pa amb tomàquet. Que bo que estava!

El divendres, al matí, va arribar el Rei Carnestoltes i ens va convidar a venir disfressats. I així ho vam fer!

A la tarda, vam poder gaudir d’un ball que ens sabíem molt bé.

Publicat dins de 1r, 2n, Festes | Envia un comentari

VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

El passat dimecres dia 28 de gener, els nens i nenes vam visitar la Fundació Miró a Barcelona. Allà també vam poder realitzar un taller per experimentar amb les tècniques que feia servir Joan Miró.

Els tallers d’aquest trimestre aniran al voltant de l’obra d’aquest artista universal.

Publicat dins de 2n, Plàstica, Sortida | Envia un comentari

VISITA A L’AQUÀRIUM DE BARCELONA

Els passat divendres dia 9 gener, els nens i nenes de 1r. vàrem fer una visita a l’Aquàrium de Barcelona. Després d’esmorzar, els monitors ja ens estaven esperant per poder fer un recorregut pels diferents aquaris. Ens paràvem davant de cada aquari i allà ens explicaven coses interessants i curioses sobres els animals marins.

Quan vam acabar de fer la volta, ens van portar a un laboratori on vam poder observar i tocar peixos, per anar descobrint les seves parts.

Finalment, després de la realització del taller, vam anar a dinar.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltíssim!

Publicat dins de 1r, Medi, Projecte, Sortida | Envia un comentari

Juguem i compartim

Avui era dia de retrobament, d’explicar les aventures viscudes aquests dies de vacances i com no, de compartir les joguines que els tres Reis d’Orient ens havien deixat. Hem passat una bona estona jugant amb els amics i amigues de l’escola.

Publicat dins de 2n, Festes, Tutoria | Envia un comentari