12345 Once I caught a fish alive…

Now you can sing the song.

Publicat dins de 1r, English | Envia un comentari

DIJOUS GRAS I CARNAVAL

El dijous  ens vam  preparar per esmorzar un entrepà  de botifarra d’ou amb pa amb tomàquet.

Que bo que estava!

El divendres, a la tarda, vam poder gaudir d’un ball que ens sabíem molt bé.

Publicat dins de 1r, Festes | Envia un comentari

Eight planets!

Good morning!

Here you have the song we have been singing these days!

I hope you enjoy and happy Carnival!

________________________________________________________

Bon dia!

Aquí teniu la cançó que hem estat cantant aquests dies!

Desitjo que la disfruteu i feliç Carnestoltes!

Publicat dins de 2n, English | Envia un comentari

2nd grade at the computer room!

Good morning everyone!!

These days we are doing a review of Units 1, 2 and 3 on the computer room. We all enjoyed the interactive activities and we tried to get a stamp!!

Here you have some pictures!

______________________________________________________________

Bon dia a tothom!!

Aquests dies hem estat fent una revisió de les unitats 1, 2 i 3 a l’aula d’informàtica. Hem gaudit molt de les activitats interactives i hem intentat aconseguir un segell!!

Aquí teniu algunes fotografies!

Hokey Cokey

Si voleu tornar a practicar el ball que vam fer a la classe, aquí el teniu.

Publicat dins de 1r, English | Envia un comentari

Storytelling “The moon is in the river”

Bon dia nens i nenes de 2n!

Ahir vam gaudir d’una estona de contacontes amb la historia “The moon is in the river”.

Aquí teniu unes imatges on podeu veure la cara de felicitat que fèieu. Què us sembla si ara els hi expliqueu vosaltres als pares? Segur que els hi encanta la idea!

Fins la propera!

________________________________________________

Good morning 2nd graders!

Yesterday we had the opportunity to enjoy the storytelling “The moon is in the river”.

Here you have some images. Look at your faces!! I am sure you enjoyed it! Why don’t you tell the story to your parents? I am sure they will enjoy as well!

See you!

VISITA A L’AQUÀRIUM DE BARCELONA

El passat divendres dia 15 de gener, els nens i nenes de 1r. vàrem fer una visita a l’Aquàrium de Barcelona. Després d’esmorzar, els monitors ja ens estaven esperant per poder fer un recorregut pels diferents aquaris. Ens paràvem davant de cada aquari i allà ens explicaven coses interessants i curioses sobre els animals marins.

Quan vam acabar de fer la volta, ens van portar a un laboratori on vam poder observar i tocar peixos, per anar descobrint les seves parts.

Finalment, després de la realització del taller, vam anar a dinar.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltíssim!

Publicat dins de 1r, Medi, Projecte, Sortida | Envia un comentari

JUGUEM I COMPARTIM

Avui era dia de retrobament, d’explicar les aventures viscudes aquests dies de vacances i com no, de compartir les joguines que els tres Reis d’Orient ens havien deixat. Hem passat una bona estona jugant amb els amics i amigues de l’escola.

Publicat dins de 1r, 2n, Festes | Envia un comentari

TIÓ i AMBAIXADOR AL CICLE INICIAL

L’últim dia del primer trimestre ha estat carregat d’emocions. De bon matí, hem cantar una cançó al Tió i  ens ha cagat un regalet per cadascun de nosaltres.
Després d’esmorzar i anar al pati, ens ha visitat l’Ambaixador. Els nens i nenes de 1r. i 2n li hem cantat les nadales i els poemes que havíem après. Ah! També li hem pogut donar les nostres cartes perquè les faci arribar als Reis Mags d’Orient. Només ens cal esperar!

Publicat dins de 1r, 2n, Festes | Envia un comentari

ELS TRES PORQUETS

El passat dijous dia 17 de desembre,  la companyia de teatre l’Estaquirot va venir a l’escola per explicar-nos el conte dels Tres Porquets.
Tot  cicle d’infantil i els nens i nenes de primer ens vam reunir al gimnàs per gaudir de l’espectacle.
Va ser  molt divertit!!

Publicat dins de 1r, Català | Envia un comentari