Taula del 2

Els nens i nenes de 2n. hem començat a estudiar les taules de multiplicar. Aquí tenim un vídeo per aprendre la del 2.

Ja ens hi podem posar!

Publicat dins de 2n, Matemàtiques | 2s comentaris

Anem a l’hort

Els nens i nenes de cicle inicial anem a l’hort per cuidar el que està creixent. Fa dues setmanes vam plantar mongeteres i tomaqueres. La setmana passada vam trasplantar les tomaqueres i patateres que havien fallat i vam plantar pebrots. També trobem cargols i cucs diversos.

Publicat dins de 1r, 2n, Medi | Envia un comentari

Pull & Push. Un món empès per la llum

La setmana passada els alumnes de cicle inicial vam visitar l’exposició de l’obra d’Andrew Chappel que hi havia instal·lada  a la Fundació Antiga Caixa Sabadell.

Després, dins d’una habitació fosca, vam poder realitzar un taller de ‘Lightpainting‘. (en aquest enllaç teniu les nostres obres d’art)

Publicat dins de 1r, 2n, Audiovisuals, Plàstica, Sortida | Envia un comentari

Visita a la Fundació Miró

El passat dijous dia 30 d’abril, els nens i nenes de 1r vam visitar la Fundació Miró a Barcelona. Allà també vam poder realitzar un taller per experimentar amb les tècniques que feia servir Joan Miró.

Publicat dins de 1r, Plàstica, Sortida | Envia un comentari

Taller de còmic

Aquest curs els nens i nenes de 2n hem descobert uns còmics que ens han agradat molt: ‘SUPERPATATA’.

El passat dimarts 21 d’abril,  vam tenir l’oportunitat que Artur Laperla, dibuixant d’aquests còmics, vingués a l’escola a fer un taller.

Vam passar una bona estona i vam iniciar-nos en l’elaboració de còmics.

Publicat dins de 2n, Català, Plàstica | Envia un comentari

Little Red

We like Little Red. Here you are some photos.

Publicat dins de 1r, English, Sortida | Envia un comentari

OCELLS DE CATALUNYA

Si voleu aprendre molt més sobre els ocells, aquí teniu una web per poder aprofundir en el tema. Només cal que cliqueu la imatge.

Publicat dins de 2n, Medi, Projecte | Envia un comentari

CIM D’ÀLIGUES

Els  alumnes de 2n de cicle inicial de l’escola hem  anat d’excursió al Cim d’Àligues. Ens ha agradat molt poder aprendre tantes característiques de les aus. I , més tard, poder veure com era el seu vol en directe quan ens passaven per damunt el cap. Ha estat espectacular!

I, a la tarda, després de dinar hem fet una gimcana. Ens ho hem passat ‘pipa’ i hem après molt!

Publicat dins de 2n, Medi, Projecte, Sortida | Envia un comentari

Little Red

Com que la setmana vinent els alumnes de 1r anirem a veure aquesta obra al Centre Cívic de Can Rull, aquí en teniu un tastet.

I aquí podeu veure el conte tradicional en anglès en poc menys de 2 minuts.

Publicat dins de 1r, English | Envia un comentari

Els castellers del Pau Casals

Aquí teniu la primera actuació pública dels castellers del Pau Casals.

Publicat dins de 1r, Festes | Envia un comentari