BONES VACANCES!!!

Publicat dins de 2n, Tutoria | Deixa un comentari

Els nens i les nenes de 4t ens han fet un petit concert! Han tocat amb la flauta les cançons de Picapedrer, La cigonya i El cucut. Ens ha agradat molt!

BEE-BOT

Aquests dies hem conegut els bee-bots! És un robot en forma d’abella que permet programar moviments mitjançant set tecles. D’aquesta manera aprenem programant els moviments del robot d’una forma fàcil i divertida! Ens ho hem passat d’allò més bé!

TALLER D’AUS NOCTURNES

Mireu quines aus! Som uns artistes!

TEATRE EN ANGLÈS

Vam anar veure l’obra de teatre Georgina & the Dragon i ens va agradar molt! Aprenem anglès divertint-nos!

BIBLIOTECA DEL PONENT

Hem visitat la biblioteca del nostre barri, Biblioteca de Ponent. Podem tornar quan vulguem! Hi ha molts llibres!

CIM D’ÀLIGUES

A medi estem treballant les aus. Per això, hem anat a Sant Feliu de Codines i hem visitat el Cim de les àligues. Allà hem pogut veure un munt de tipus d’aus! Mireu què bé ens ho hem passat, sobretot amb l’espectacle de vol final!

SANT JORDI

Publicat dins de 2n, Català, Festes | Deixa un comentari

TUTORS I LECTORS

Els alumnes de sisè vénen un cop per setmana a la nostra classe i  llegim tots junts. Un cop ells l’han llegit, ens toca treballar a nosaltres. I, com que ens fixem molt en com llegeixen els més grans de l’escola, mirem de fer-ho com ells: procurant llegir bé les paraules, fent els punts i les comes, agafant entonació…

Ens agrada fer molt aquesta activitat perquè aprenem a llegir i també perquè podem conèixer a les nenes i nens de sisè.

Si voleu veure més fotos, feu clic a la imatge.

Publicat dins de 2n, Català, Tutoria | Deixa un comentari

TALLERS TÀPIES

A l’escola estem treballant l’artista Antoni Tàpies. En els tallers hem fet el mitjó, una cartografia dels nens i nenes de la classe i un autoretrat.. Mireu què bé ens han quedat!