ENTRADES ESCOLA

Benvolgudes famílies d’educació infantil,

Un cop passat un període d’adaptació tant pels alumnes i famílies de P3 com per la resta d’alumnes del cicle, us demanem que a partir de la propera setmana us abstingueu d’entrar a l’edifici i us quedeu a la porta exterior del mateix, (portes blanques). L’experiència d’altres anys ens ha demostrat que és la millor manera de tenir controlats els nens i les nenes quan entren, d’aquesta manera, els que vigilem a l’entrada ho tenim més fàcil i podrem evitar cops, empentes, ensopegades, etc… .
Les portes d’entrada al pati són petites i això fa que hi hagi aglomeracions tant a les entrades com a les sortides, per aquest motiu apel·lem al civisme i la comprensió de tothom, amb respecte i educació, tots entrarem i sortirem de manera correcta. En la mesura que pogueu, us demanem que deixeu els cotxets fora.
I ja podeu consultar al bloc de l’escola les fotos dels primers dies dels alumnes de P3. Esperem que us agradin
Gràcies a tothom per la comprensió