BENVINGUTS AL CURS 2018/2019 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Benvolgudes famílies,

Els mestre, Ampa i tot el personal de l’escola, us dona la benvinguda al nou curs escolar.

El 12 de setembre l’alumnat d’infantil i primària estrenaran el nou curs a la Nostra Escola. Quanta alegria! Quantes ganes de retrobar-nos amb els companys i companyes!

Esperem que les vacances us hagin ajudat a descansar i que torneu amb molta il·lusió i moltes ganes!

Però primer de tot, volem donar la benvinguda  als nous alumnes i famílies de P3.

Esperem, de tot cor, que tingueu una bona entrada i que la vostra estància a la nostra i ara, també, la vostra escola, sigui molt enriquidora i us trobeu ben acollits i envoltats.

Som molt conscients que el primer any en una escola nova és una mica difícil per a tots plegats: mares, pares, fills i filles, padrins, padrines… . Nosaltres estarem a prop vostre per fer que aquesta adaptació sigui fàcil i agradable, i no dubteu en preguntar i demanar el que necessiteu.

Bon curs a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!