COMUNICAT INICI

Benvolgudes famílies,

Us fem saber que  les normes d’inici del curs les teniu disponibles a l’agenda que hem fet arribar a tots els alumnes d’educació primària. Per als alumnes d’educació infantil us les fem arribar per email. Us recomanem que dediqueu una estoneta a repassar les normes juntament amb els vostres fills i filles. És important que en sigueu sabedors pel bon funcionament en general.

Així mateix, també us enviarem per correu electrònic i penjarem a l’eBando el calendari del curs.

Seguint amb la política de l’escola endegada el curs passat, no enviarem circulars en paper a no ser que l’hagueu de retornar signada. Per aquest motiu, si no us arriba les normes d’inici o el calendari del curs a través de l’e-mail, poseu-vos en contacte amb l’escola per facilitar una adreça correcta.