Nadales a la residència

Els alumnes de l’escola Parc del Saladar, com cada any han anat a la residència San Sebastià d’Alcarràs a cantar Nadales. Els avis juntament amb els alumnes de cicle inicial i superior han gaudit d’una bonica estona cantant plegats.

Primerament els alumnes han interpretat la cançó en anglès “Rudolph the red nose reindeer”. A continuación els nens/es de segon han representat la cançó “El món seria…”. Seguidament el grup de cinquè ens ha ballat un rock and roll de Nadal molt marxós i per finalitzar l’acte els de sisè han executat una percussió corporal amb la cançó “Story of my life”. Els avis s’han engrescat  tant que tots plegats hem cantat la tradicional nadala “el 25 de desembre”.

nadales residència 2014

LET’S Q…R!

Ela alumnes Jordi Escarp i Noemí Esteve de la Universitat de Lleida han dut a terme durant el primer quatrimestre l’experiència “Let’s Q…R!” a l’Escola. Al llarg d’aquests dies hem après com funcionen els codis QR en l’assignatura de llengua estrangera els quals tenim tant presents en el nostre dia a dia.

Avui finalitzen la seva estancia a l’escola i per aquest motiu a continuació us adjuntem per una banda la noticia del blog de la Universitat de Lleida i per l’altra banda, la pàgina web que han creat que mostra tot el que s’ha treballat i après.

Tal i com podreu  veure aquests alumnes ens deixen una empremta a l’escola en forma de pòsters amb codis QR realitzats pels alumnes de cinquè,.