Daily Archives: 4 novembre 2018

Ajudem a la Castanyera a buscar les castanyes perdudes

El dilluns dia 29, havíem d’anar d’excursió pels voltants de l’escola, però degut el temps que feia i que estava tot ple de fang ens vam quedar a l’escola. Però sabeu què?

La Castanyera va venir a l’escola, perquè tenia un problema, havia perdut totes les castanyes, entre tots els nenes/es  d’infantil, la vam ajudar a trobar-les totes.

Va ser molt divertit,

Ho voleu veure…..

Teatre: LA CASTANYERA

Els nens i les nenes de P5, dimecres 31 ens vam convertir en uns grans artistes. Vam representar l’obra de la Castanyera,
i ho van fer SÚPER BÉ!!!!!
Després d’assajar durant uns quants dies, vam representar l’obra davant dels nens i nenes de P3 i P4.
Ho voleu veure,
Mireu, mireu…..

COMENCEM RACONS A P5!

Hola famílies!

Fa uns dies, la classe del Nyac-Nyac va iniciar els racons de llengua i matemàtiques. Aquestes sessions les fem amb mig grup i ens dividim en 3-4 racons (segons el número de propostes que hi hagi).

Totes les propostes estan pensades perquè els infants les vagin fent de manera autònoma, mentre la mestra va passant per totes les taules, fent intervencions i/o ajudant als infants que ho necessitin.

Esperem que gaudiu de les imatges!

RACONS DE LLENGUA

RACONS DE MATEMÀTIQUES