Daily Archives: 5 novembre 2018

CELEBREM LA CASTANYADA

Aquest dimecres hem celebrat la festa tradicional de la Castanyada. Ha estat un dia ple d’emocions. Per començar els nens i nenes de P5 ens han preparat una obra de teatre de “la Castanyera”. Un cop finalitzada, hem esmorzat els panellets que vam elaborar dilluns. A la tarda degut el temps, hem anat al gimmnàs tots/es les alumnes d’Infantil a ballar la “RUMBA DE LES CASTANYES” i altres danses. Seguidament hem menjat castanyes amb l’ajuda dels nens i nenes de 6è. Aquí us deixem unes quantes fotografies.

ELABOREM ELS PANELLETS

Aquest dimarts, tots els alumnes d’Infantil ens hem convertit en pastissers! Hem elaborat els nostres propis panellets!! S’acosta el dia de la CASTANYADA i la volem celebrar de manera tradicional.
Hem après quins són els passos a seguir i els ingredients necessaris per poder fer panellets de xocolata, d’ametlla, de cireretes i de coco. Per fer-los ens hem dividit les tres classes d’infantil en 5 grups, cada grup ha elaborat un tipus de panellets. Primer de tot hem fet una massa ben barrejada amb tots els ingredients, i seguidament hem fet la forma de cada panellet. Un cop fets i posats en unes plates, els hem portat a la cuina a coure. I aquest dimecres al matí ens els menjarem. Segur que ens han quedat boníssims!!!