Daily Archives: 10 novembre 2018

SESSIÓ AMB PAPERS DE DIARI A P3

Aquest dilluns a la tarda els alumnes de P3, els BABY MONSTERS, hem anat a l’aula de psicomotricitat a fer una activitat diferent, una sessió amb paper de diari.
Els papers de diaris ens ofereixen un munt de possibilitats per descobrir: el podem arrugar, ens podem amagar, caminar sobre d’ell, tapar-nos, saltar fent una muntanya, estripar-lo, fer-lo volar… accions molt divertides que hem realitzat tot jugant.

A P3 JA TENIM MASCOTA

Fa uns dies va arribar la mascota a la classe dels Baby Monsters. Els hi hem buscat un nom i finalment hem decidit que els hi direm els BABYS. Cada cap setmana un nen/a de la classe se l’emportarà a casa seva i el dilluns ens explicarà tot el que ha fet amb la mascota.

La mascota ens serveix per establir ponts comunicatius, llaços afectius i la relació a les famílies en la tasca educativa. L’infant esdevé protagonista, s’emporta la mascota de la classe el cap de setmana per compartir totes les seves vivències amb la seva família i explicar-les el dilluns a tot el grup classe.
Mitjançant la mascota de l’aula, desenvoluparem: La responsabilitat, la creativitat, l’expressió oral, augmentarem i establirem vincles entre l’aula i la casa, entre els companys/es i la mestra i la família, fomentarem la consciència i l’expressió dels sentiments, emocions i estat d’ànim dels infants, també potenciarem el paper del protagonista i l’autoestima de l’alumne protagonista.