Projecte del cos P3

A P3, hem seguit treballant el projecte del cos. Just abans que ens confinessin a tots a casa, vam fer una activitat de classificació nen/a, vam observar les diferències físiques de ser un nen o una nena a través dels ninos i les nines de la classe. També, vam classificar els nostres noms propis segons si érem un nen o una nena.

Ja veieu que amb una activitat podem treure molt suc i tenim unes imatges que us ho poden demostrar!

 

Sortida Biblioteca P3

A finals de febrer els alumnes de P3 vam anar a la biblioteca pública del poble. La Ruth ens estava esperant i ens va explicar un parell de contes amb l’ajuda d’uns titelles. Ens ho vam passar molt bé!!!

Mireu, mireu….

MICROESPAIS P4 i P5

Durant el primer quadrimestre, els nens i nenes de P4 i P5 han pogut gaudir dels microespais que s’organitzaven a les dues aules, deixant-se portar per les sensacions i emocions que acompanyen el joc, la manipulació i l’experimentació i també respectant els ritmes de casdascú.  Per tant, gaudint de les propostes de matemàtiques, llengua, arquitectura, experimentació,…

Cliqueu la foto per veure més.

Tallers de Carnestoltes

Aprofitant aquesta setmana tant divertida i esbojarrada, hem fet grups internivells per realitzar dos tallers de carnestoltes!

  • En un dels tallers ens van donar un full DINA 4 amb la nostra cara impresa i ens l’havíem de decorar amb confeti, serpentines i  aquarel·les.  Ens van quedar genials!!!
  • A l’altre taller, aprofitant que tot s’hi val, ens vam disfressa i maquillar. Què divertit que és el carnaval!!!!

Mireu, mireu…..

 

 

Dijous Gras

Dijous llarder botifarra menjaré o bé un entrepà de truita portaré!

Dijous vam estar tots els infants d’infantil junts i com que és una setmana molt especial, vam aprofitar que els nens i nenes de primària de l’escola no hi eren i vam anar a esmorzar i jugar al seu pati!!!

Ens ho vam passar molt bé!!!

Mireu, mireu…..

 

Consignes de Carnaval

Per Carnaval tot s’hi val! I per això el dimarts a la tarda els nens i nenes de sisè, van venir a la classe a explicar-nos les consignes per aquesta setmana de Carnaval.

Dimecres la cara pintada havíem de portar!

 

Dijous havíem de portar un davantal!

 

 

AMBIENTS A INFANTIL

Aquest segon trimestre, un cop tots els infants d’educació infantil han estat adaptats a l’escola, hem començat els ambients internivells.

Què són els AMBIENTS?

Els ambients són diferents espais d’aprenentatge, de relació i comunicació on, a partir de diferents propostes, els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se…i interactuar amb els altres.

Aquest plantejament de treball respon a la necessitat que mostren els infants de jugar i relacionar-se. És una manera de poder donar resposta als interessos i necessitats dels infants i respectar els diferents ritmes d’aprenentatge.

Nosaltres realitzem cinc ambients diferents:

  • Mates.

  • Contes.

  • Experimentació.

  • Joc simbòlic.

  • Taules de llum i construccions.

Cada setmana cada nen i nena escull quin ambient voldrà estar aquella setmana. Al cap de cinc setmanes tots els infants hauran passat per tots els ambients.

Voleu veure com aprenen tot jugant?

 

Comencem a treballar el NOM a P3

Aquest segon trimestre els nens i nenes de P3 hem començat a endinsar-nos en el món de les lletres i ho estem fent a través del nostre nom!!

Primera activitat: Escrivim el NOM de tots el infants amb guix al terra del pati i cadascú ha de buscar el seu. Un cop l’hem trobat, el resseguim!

Ens ha encantat!!