Aquesta setmana hem fet una sessió on els nens i nenes han fet la silueta dels nombres com si fossin unes carreteres per després fer passar una pilota per dintre. Per realitzar aquesta tasca hem utilitzat un material que es diu KAPLA. El Kapla són unes fustes amb la mateixa forma i mida amb les que es poden fer diversitat de coses. Amb aquesta activitat a part de treballar els nombres també treballem la direccionalitat. Els infants han gaudit molt d’aquesta sessió.
Monthly Archives: novembre 2018
RACONS DE MATEMÀTIQUES A P3
RACONS DE MOTRICITAT FINA A P3
La psicomotricitat ajuda a l’infant a adquirir més autonomia. La psicomotricitat fina fa referència a totes aquelles activitats que necessiten precisió i un nivell més alt de coordinació.
La motricitat fina és la capacitat per a produir moviments petits i precisos. Necessita també una coordinació ocular, coordinació ull-mà i una coordinació ull-peu.
Els objectius principals d’aquest tipus d’exercicis són:
– Agilitzar el moviment dels dits índex i polze per poder fer una bona pinça digital.
– Aconseguir moviments precisos
– Desenvolupar el control visor-motriu
– Afavorir els moviments bimanuals
Jocs Matemàtics p5
Jocs de sumes P5
Nova ronda de Racons P5
Ja hem començat una nova ronda de racons de llengua i matemàtiques.
Seguim amb el mateix sistema que amb els anteriors racons.
Racons de llengua:
- Confegim títols de contes.
- Busquem paraules a diferents contes.
- Fitxa dels fruits de la tardor
- Busquem les lletres perdudes.
RACONS DE MATEMÀTIQUES
- Associem quantitat-grafia
- Juguem al “Rápido”
- Fitxa de percepció espacial-geometria
- Muntem un puzzle, seguint l’ordre dels números
PRESENTEM EL NÚMERO 1
COM SÓN LES LÍNIES?
ELEMENTS DE LA TARDOR
SESSIÓ AMB PAPERS DE DIARI A P3
Aquest dilluns a la tarda els alumnes de P3, els BABY MONSTERS, hem anat a l’aula de psicomotricitat a fer una activitat diferent, una sessió amb paper de diari.
Els papers de diaris ens ofereixen un munt de possibilitats per descobrir: el podem arrugar, ens podem amagar, caminar sobre d’ell, tapar-nos, saltar fent una muntanya, estripar-lo, fer-lo volar… accions molt divertides que hem realitzat tot jugant.