Aquesta primavera l’empresa “Central Lechera Asturiana” ha engegat una campanya publicitària enfocada sobretot a recordar la puresa dels seus productes. Per això, com es veu a la imatge, insisteixen en l’ús de l’adjectiu “natural” per a referir-se a ells.
El que resulta curiós dels seus anuncis és que, sota de algunes de les paraules citades, apareix escrita l’etimologia llatina. Podeu veure alguns exemples als dos anuncis següents: al primer, https://www.youtube.com/watch?v=uCzr6wrZauU hi trobareu el mot “naturalis”, i al segon: https://www.youtube.com/watch?v=L9nMAO0uNW0 les preposicions “sine” i “cum”.
Sembla que als de l’empresa lletera els ha agradat la idea dels antics que consideraven l’etimologia la “ciència de la veritat”. I si es cita l’origen llatí d’una paraula, fa la impressió de ser més autèntica…
Trobareu més exemples d’aquest gust per les etimologies al Twitter de la companyia, quan es parla del dia del pare (del llatí pater, -tris) o de la mare (del llatí mater, -tris)
-
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
- maig 2021
- juny 2019
- maig 2018
- febrer 2018
- desembre 2017
- novembre 2017
- setembre 2017
- juny 2017
- maig 2017
- abril 2017
- març 2017
- febrer 2017
- octubre 2016
- juny 2016
- maig 2016
- abril 2016
- març 2016
- febrer 2016
- gener 2016
- octubre 2015
- juny 2015
- maig 2015
- abril 2015
- març 2015
- febrer 2015
- gener 2015
- desembre 2014
- novembre 2014
- juny 2014
- maig 2014
- abril 2014
- març 2014
- febrer 2014
- gener 2014
- desembre 2013
- novembre 2013
- febrer 2012
Categories
Meta