SERVEI DE MENJADOR

Pel que fa al servei de menjador, la nostra Llar d’Infants disposa de cuina pròpia i el menjar és elaborat per la nostra cuinera.

Els menús es confeccionen mensualment sota la supervisió d’una dietista. Aquests són variats i adaptats a les necessitats i etapes de cada infants: llet en pols; triturat de 1a etapa; triturat de 2a etapa i sòlid.

En casos de nens/es amb al·lèrgies o intoleràncies a algun aliment, es segueix un protocol des del moment en què un alumne amb necessitats alimentàries especials comença a utilitzar el servei de menjador escolar .

Durant l’estona del menjador es treballen aspectes molt importants com:

• Hàbits alimentaris: gaudir menjant, tastar nous aliments, aprendre a reconèixer els aliments…
  • Hàbits d’higiene: rentar-se les mans, escurar el plat, fer servir coberts, etc.
  • Relacions socials: gaudir de la companyia dels altres, respectar els companys, ajudar-los si és necessari.
  • Autonomia.