Qui som?

Som un grup de mares i pares d’alumnes de la llar preocupats per l’educació dels nostres fills, igual com vosaltres. El nostre objectiu és formar part activa de la comunitat educativa i implicar-nos de manera més directa en l’educació d’aquests.

Juan Murcia – President
Ana Miranda – Vicepresidenta
Nadia Ruano – Tresorera
Estefania Anguera – Secretaria
Esther Huguet – Vocal
Aroa Villares – Vocal
Jaume Bouguarout – Vocal
Mariona Martinez – Vocal
Patricia Herrera – Vocal
María José García – Vocal

Què fem?

Cooperem amb la llar en tot allò que faciliti i millori l’educació dels infants, aportant idees, propostes o solucions que responen a inquietuds sorgides en el si de les famílies i que ens arriben pels diferents canals de comunicació, o que sorgeixen en les nostres reunions mensuals de Junta Directiva, i que transmetem a la llar. Duem a terme reunions trimestrals amb l’equip directiu de la llar, i tenim un representant al Consell Escolar.

Com podeu participar?

Fent-vos socis, assistint a les nostres reunions, participant en les activitats que realitzem, aportant qualsevol idea interessant. Donem la benvinguda a nous membres per a la nostra Junta Directiva que cada any se sotmet a renovació, ja que necessita reforços. Destacar que l’organització d’activitats es fa en el nostre temps lliure, per la qual cosa la suma d’esforços és molt important.

Si vols un contacte més directe pots posar-te en contacte amb nosaltres feu servir el nostre correu electrònic: llimcesar@gmail.com

Anima’t a participar, amplia el compromís amb l’educació dels teus fills, associa’t, us necessitem!

Una salutació. La Junta AMPA LLIM CÈSAR AUGUST.

full inscripció AMPA