Keep calm i respira, taller per gestionar l’ansietat a 2n de batxillerat

Continuant amb la programació de xerrades de l’àmbit de tutoria de batxillerat, coordinades amb l’oficina Jove de l’ajuntament per aquest curs 2023-2024, l’alumnat de 2n de batxillerat va participar la setmana passada en el taller Keep calm i respira sobre gestió de l’ansietat conduït pel formador Francesc Gelida.

Aquesta sessió anava dirigida a treballar amb l’alumnat eines i recursos per controlar aquestes situacions mitjançant exercicis pràctics, proporcionant eines essencials per al creixement personal, la gestió de l’estrès i la promoció de la salut mental al llarg de les seves vides.

Published by

Màrius

Professor de Ciències a Secundària, amb formació i deformació biològica. Treballe a l'Institut Santa Eulàlia de L'Hospitalet de Llobregat.