CREEM UNA COOPERATIVA!

Els alumnes i les alumnes de sisè de Primària, molt emocionats i amb ganes de començar, aquest curs portaran a terme un projecte d’emprenedoria a l’escola.
En primer lloc, amb l’ajuda dels tutors van investigar i descobrir les diferències entre empresa i cooperativa. A partir d’aquí, van decidir democràticament que volien crear la seva pròpia cooperativa.

En la seva primera assemblea com a cooperativa els membres d’aquesta van exposar les seves candidatures per tal de formar part de l’equip directiu, format per: president/a, secretari/ària i tresorer/a. Tots i totes tenien l’oportunitat d’explicar per què creien que podrien ser capaços d’ocupar aquell càrrec i què podien aportar a la cooperativa.

Finalment, tots els membres de la cooperativa van poder escollir mitjançant unes votacions quines persones voldrien que ocupessin els càrrecs esmentats anteriorment.