Activitats d’estiu

Benvolgudes famílies i alumnes,

Per aquest estiu, hem fet un recull d’activitats interactives i jocs de diferents àrees per poder seguir aprenent. Cliqueu damunt de cada assignatura i hi accedireu directament:

També, es pot accedir anant a la pestanya “ÀREES” i clicar a l’assignatura corresponent.

Us desitgem un bon estiu!

Tutores de 5è

Vídeo – “Repte del millor moment!”

Calendari Videoconferències maig – juny

Sant Jordi

Felicitats per les feines que ens heu fet arribar.
Com fer flors

Sant Jordi

Videotrucades de 5è

Comencem el 3r trimestre

Vacances Setmana Santa

Hola a tots i totes! Aquests dies no farem deures, però et proposem unes activitats per poder compartir amb la família.

• Visiteu la Sagrada Familia, en aquesta visita vitual.
  • Aprenem escacs!
    Mira les lliçons, són molt bones i t’ensenyaran a pensar molt.

Al tornar de vacances farem una partida junts, d’acord?
  • Et proposem que dediquis un temps a cuidar plantes, va som-hi!

• Us animem a que participeu en la proposta que fa Althaia “Posem-hi paraules” per enviar missatges, dibuixos, poemes, cartes i vídeos, als pacients i professionals sanitaris. En aquest document trobareu tota la informació.

Carta Posem-hi Paraules

• També, no t’oblidis d’anar fent, cada dia que puguis, el qüestionari d’emocions. El trobareu a “Treballs de classe” a dalt de tot amb el nom “Control de les emocions: Com em sento avui?”.

Recorda que cada dia t’has de moure.!

Una forta abraçada i bona Setmana Santa! Ens tornem a trobar al Classroom el 14 d’abril.

Dia mundial de l’autisme

Avui és el dia mundial de la conscienciació sobre l’autisme.

Us deixem un article molt interessant i aquí sota un vídeo “Mi hermanito de la luna” on una nena ens parla de l’autisme del seu germà des de la seva perspectiva.

Mestres de 5è

Publicat dins de Orientacions Famílies | Deixa un comentari

Informació a les families per aquests dies de tancament

Benvolgudes famílies,

Seria recomanable poder crear una rutina diària, buscar i donar responsabilitats als nens i nenes durant aquests dies.

Unes de les rutines seria intentar que puguin treballar com fins ara, fent una mica d’horari o organització. Per això, hem creat un espai de treball per tal de poder continuar amb les tasques escolars. El document adjunt us explica com poder accedir.

Informació famílies

Molts dels alumnes ja han començat a treballar i a compartir coses. Si entreu al Classroom podeu trobar moltes coses. Us deixem aquí una petita mostra.

Hecho con Padlet

Sortida al Museu d’Història de Catalunya

El dimarts 10 de març, l’alumnat de 5è vam fer una sortida a Barcelona per visitar el Museu d’Història de Catalunya.

Al Museu, vam fer el taller: Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps.

Acompanyats d’unes fantàstiques guies, vam fer un viatge pel temps visitant els habitatges des de la prehistòria fins l’època actual.

Des d’un primer moment, ens vam convertir en els protagonistes de la història. La guia anava donant la vestimenta de cada època a un alumne/a i ens anava explicant tots els detalls: com vivien, què menjaven, com s’organitzaven, de què treballaven, etc.

Va ser una experiència molt divertida que ens va ajudar a posar-nos a la pell dels nostres avantpassats, coneixent una mica més la nostra història.

Quan vam acabar la visita, vam anar dinar per agafar forces i vam fer una petita volta pel Port fins arribar a l’Estàtua de Cristòfor Colom i el Maremàgnum.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

FOTOGRAFIES MUSEU HISTÒRIA DE CATALUNYA