MURAL DE TARDOR!!

Ja fa setmanes que la tardor ens acompanya i a les aules l’estem treballant de diferents maneres.És una estació amb uns trets d’identitat que donen moltes possibilitats educatives.
Aquestes fotos són del mural que hem fet.
Ha quedat molt bonic!!

NOMS DE LES CLASSES.CURS 2022-2023

Hola famílies,

Ja hem triat el nom de cada classe,aquest està relacionat amb el tema  de l’escola que aquest any girarà al voltant del MEDI AMBIENT.

I4A-Camaleons                                                        I4B-Tortugues

Maite i Marta.

Forn de Calç a Calders

El passat dijous 12 de maig els nens i nenes de p4 vam anar a Calders, al Forn de Calç. Allà vam poder gaudir de l’entorn i conèixer l’obra d’una artista que s’inspira en la natura per fer les seves creacions. Nosaltres també vam poder crear els nostres dibuixos amb els colors qyue ens ofereix la natura.

Sabeu que amb les flors podem pintar? Sabeu que la terra ens pot ajudar a fer pintura de diversos tons?

Vam passar un dia genial! Voleu veure més fotos?

Cliqueu la imatge:

Setmana Cultural a Educació Infantil

Anem a escoltar cançons amb Nai Nai cançons!

Aquest dilluns hem tingut la visita de Nai Nai cançons, amb en Santi Arissa que s’ocupava de la música i l’Agnès, que amb la seva veu dolça ens cantava boniques cançons amb la maneta entremaliada, la nina i la girafa… també hem pogut ballar tots junts, ha sigut molt divertit!
Ens va agradar molt!

Ja ha arribat la tardor!

Ja ha arribat la tardor i el temps va canviant, ja fa més fred i les fulles d’alguns arbres de l’escola han canviat, van tornant-se grogues i marrons i algunes han caigut. Hem sortit tots i totes pels voltants de la nostra escola i hem pogut collir fulles del terra per observar-les a l’aula…Què divertit és trepitjar-les! També hem vist que alguns arbustos tenen flors i hem conegut la menta i l’espígol que fan molt bona olor!

Benvinguda tardor!

Benvinguts al nou curs 2021-2022

Ens anem fent grans i ja fem P4! Ens espera un curs ple d’activitats i nous aprenentatges… Portem ja uns dies d’escola i hem pogut triar el nom de la nostra classe. A l’escola es treballarà “La volta al Món”, i entre tots els animals del planeta… serem les girafes i els gats!

A P4 A SOM LES GIRAFES

A P4B SOM ELS GATS

ANEM AL CIRC!!!!

JA TENIM AQUÍ LA SORTIDA AL CIRC!!!!

HEM GAUDIT D’UN ESPECTACLE DE PALLASSO ON ELS VOSTRES FILL I FILLES HAN RIGUT MOLTISSIM. DESPRÉS HAN EXPERIMENTAT PROPOSTES VÀRIES AMB DIFERENTS MATERIALS PER FER MALABARS, EQUILIBRIS, ETC

HAN GAUDIT DE L’ENTORN TROBANT INSECTES, DESCOBRINT FLORS, PUJANT ALS TRONCS, ETC

AQUI TENIU UN RECULL DE FOTOS.

SORTIDA DESITJADA A LA GRANJA

PER FI HEM POGUT FER LA NOSTRA SORTIDA A LA GRANJA!!!!!!! SORTIDA MOLT ESPERADA PER ALUMNES, MESTRES I FAMÍLIES.

ELS VOSTRES FILLS I FILLES L’HAN VISCUT AMB MOLT ENTUSIASME, ESPECTACIÓ, DIVERSIÓ I EN DEFINITIVA HAN GAUDIT MOLTÍSSIM!!!

ELS ANIMALS QUE HI HAVIA A LA GRANJA: PORCS, RUC, PONI, GALLINES, GALL, CONILLS, ERIÇÓ, ÀNECS, OQUES, OVELLES I MOLTES VAQUES. ELS HAN TOCAT, ELS HAN DONAT DE MENJAR, ELS HAN SENTIT…I HAN GAUDIT DE L’ENTORN DE LA GRANJA EN EL JOC LLIURE.

FOTOS DE LA SORTIDA

FELIÇ ANIVERSARI !!!!!

CADA ANIVERSARI ENCENEM LES ESPELMES DEL NOSTRE PASTÍS I AMB LA CANÇÓ “FELIÇ ANIVERSARI” EL VOSTRE FILL O FILLA BUFA LES ESPELMES ACOMPANYAT/DA DELS SEUS COMPANYS I COMPANYES.

clicar al pastís per veure les fotos