Ja ha arribat la tardor!

Ja ha arribat la tardor i el temps va canviant, ja fa més fred i les fulles d’alguns arbres de l’escola han canviat, van tornant-se grogues i marrons i algunes han caigut. Hem sortit tots i totes pels voltants de la nostra escola i hem pogut collir fulles del terra per observar-les a l’aula…Què divertit és trepitjar-les! També hem vist que alguns arbustos tenen flors i hem conegut la menta i l’espígol que fan molt bona olor!

Benvinguda tardor!

Benvinguts al nou curs 2021-2022

Ens anem fent grans i ja fem P4! Ens espera un curs ple d’activitats i nous aprenentatges… Portem ja uns dies d’escola i hem pogut triar el nom de la nostra classe. A l’escola es treballarà “La volta al Món”, i entre tots els animals del planeta… serem les girafes i els gats!

A P4 A SOM LES GIRAFES

A P4B SOM ELS GATS

ANEM AL CIRC!!!!

JA TENIM AQUÍ LA SORTIDA AL CIRC!!!!

HEM GAUDIT D’UN ESPECTACLE DE PALLASSO ON ELS VOSTRES FILL I FILLES HAN RIGUT MOLTISSIM. DESPRÉS HAN EXPERIMENTAT PROPOSTES VÀRIES AMB DIFERENTS MATERIALS PER FER MALABARS, EQUILIBRIS, ETC

HAN GAUDIT DE L’ENTORN TROBANT INSECTES, DESCOBRINT FLORS, PUJANT ALS TRONCS, ETC

AQUI TENIU UN RECULL DE FOTOS.

SORTIDA DESITJADA A LA GRANJA

PER FI HEM POGUT FER LA NOSTRA SORTIDA A LA GRANJA!!!!!!! SORTIDA MOLT ESPERADA PER ALUMNES, MESTRES I FAMÍLIES.

ELS VOSTRES FILLS I FILLES L’HAN VISCUT AMB MOLT ENTUSIASME, ESPECTACIÓ, DIVERSIÓ I EN DEFINITIVA HAN GAUDIT MOLTÍSSIM!!!

ELS ANIMALS QUE HI HAVIA A LA GRANJA: PORCS, RUC, PONI, GALLINES, GALL, CONILLS, ERIÇÓ, ÀNECS, OQUES, OVELLES I MOLTES VAQUES. ELS HAN TOCAT, ELS HAN DONAT DE MENJAR, ELS HAN SENTIT…I HAN GAUDIT DE L’ENTORN DE LA GRANJA EN EL JOC LLIURE.

FOTOS DE LA SORTIDA

FELIÇ ANIVERSARI !!!!!

CADA ANIVERSARI ENCENEM LES ESPELMES DEL NOSTRE PASTÍS I AMB LA CANÇÓ “FELIÇ ANIVERSARI” EL VOSTRE FILL O FILLA BUFA LES ESPELMES ACOMPANYAT/DA DELS SEUS COMPANYS I COMPANYES.

clicar al pastís per veure les fotos

SOM UNS ARTISTES!!!!

A l’àrea de plàstica treballem diferents autors. Aquest curs els vostres fills i filles coneixeran un pintor francès i algunes de les seves obres.

Nadales

Bon dia families, els nens i nenes d’infantil hem cantat unes nadales per desitjar-vos unes bones festes!!!

BENVINGUTS AL CURS 2020-2021 !!!!!!

Bones famílies!!!

Comencem un nou curs amb moltes ganes i il·lusions. Tot i les mesures que estem adoptant cal dir que els vostres fills i filles HO ESTAN FENT SUPER BÉ!!!!

Us mostrem unes fotos del seu joc al pati.

Una salutació, les mestres de P4.

ÚLTIM RECULL DE FOTOGRAFIES I VÍDEOS DEL CURS 2019-20!

SETMANA DEL 8 AL 14 DE JUNY

Aquí us deixem els dos enllaços per poder accedir a les fotografies i als vídeos.

FOTOS: https://photos.app.goo.gl/7tudPLsfAXWPUCqf7

VÍDEOS: https://photos.app.goo.gl/Mc2LCJhYSJj3TbzR8

Esperem que passeu una bona estona mirant-los!

ESPECTACLE DE MÀGIA

HOLA FAMÍLIES, NENS I NENES,
PER ACOMIADAR EL CURS US TENIM PREPARAT UN ESPECTACLE DE MÀGIA!!
EL DIA 19 DE JUNY A LES 17H.
El mateix divendres penjarem l’enllaç de l’espectacle a la pàgina web de l’escola.
AQUÍ TENIU EL CARTELL INFORMATIU:

TAMBÉ US VOLEM RECORDAR QUE A LA PÀGINA WEB DE L’ESCOLA HI HA LA REVISTA “XARRANCA” US CONVIDEM A MIRAR-LA. US DEIXEM L’ENLLAÇ PER PODER-HI ACCEDIR MÉS FÀCILMENT: