Fem matemàtiques!

Tots els nens i nenes de 2n treballem les mates de manera manipulativa. Quants cubets necessitaré per construïr un cub petit? I un de mitjà? I un de gran? Com els puc comptar sense desfer-lo? Construeixo, penso, poso en comú, comprovo…Aprenem i ens ho passem molt bé!

Ja arriba el Nadal!

El Nadal ja és aquí! I cal decorar l’escola! Els nens i nenes de 2nC hem col·laborat a construir un molt mural nadalenc. Vam decorar unes cimcumferències amb ceres daurades i platejades i ens va quedar d’allò més bé.

Que la màgia del Nadal sempre brilli!

PROJECTE SOBRE ELS PEIXOS

Els nens i nenes de 2n vam anar a l’Aquàrium de Barcelona i ens vam engrescar per aprendre moltes més coses sobre els peixos. Hem fet un projecte per tal de resoldre els nostres dubtes investigant i posant en comú la informació.

Hem format grups de treball i hem fet un mural amb totes les coses que hem après.

Al mar hi viuen moltíssim animals, i encara que alguns, com les balenes i els dofins s’assemblen als peixos, sabem que no ho són pas, són mamífers marins. La balena blava és l’animal més gran que existeix! Pot arribar als 34 metres! Per fer-nos una idea de la seva mida, hem anat al pati per mesurar la llargària d’aquests animals tant enormes. Posant-nos en fila, vam dibuixar una línea amb la llargada…Hi cabíem molts nens i nenes! Llarg com un autobús! Menys mal que menja plàncton i no pas persones!!!

En Pol Gallego ha portat el cap d’un lluç, i hem pogut obrir-lo i veure’l per dins! Les ganyes, els ulls, les dents…

Ens ha encantat fer aquest projecte!

BENVINGUDES I BENVINGUTS

INICIEM L’ESCOLA!

Després d’uns dies d’inici de curs força intensos pel que fa a protocols, noves normes, coneixença i sobretot després d’haver estat un temps sense trepitjar la nostra escola, ja estem en disposició d’anunciar que estem contentes i contents de començar el curs de debò, plenament adaptades i adaptats a la nova manera de viure l’escola i tot el que hi fem.

Els nens i nenes de segon us saludem i us presentem les noves classes!