CLASSROOM

PRIMERA SETMANA DE CURS

Ja hem passat la primera setmana d’aquest curs 2020-21 tan especial. Hem estat molt contents/es de tornar a l’escola després de tant de temps. Hem encetat el curs amb molta il·lusió i grans somriures malgrat estiguin amagats!

Bon estiu !

Estimats nens i nenes,

S’acosten les revetlles i ja es comença a sentir olor d’estiu, això vol dir que ja ha arribat el moment d’acomiadar-nos del curs, encara que aquest any ho farem de manera ben diferent.

Hem passat un curs ben estrany, ens ha faltat el caliu de l’escola, les activitats compartides, els jocs i tants moments amb els companys i els amics . Però segur que tots haurem tret profit de la situació que ens ha tocat viure.

A tots ens hauria agradat celebrar el final de curs junts, gaudint d’un dia festiu a l’escola i també desitjar-nos bones vacances amb petons i abraçades.

Aquesta vegada ho farem des de casa però igual de contents, amb una gran rialla i pensant en tot el que ens espera d’ara en endavant.

Gaudiu de les vacances i poseu-vos a punt per retrobar-nos al setembre amb més il·lusió i ganes que mai.

Bon estiu  !!!

LA CAIXA DELS RECORDS DE L’ESTIU

• Busca una  capsa de  cartró petita i la  pots convertir en una bonica caixa per guardar els teus records de l’estiu.

La capsa de cartró ara la pots decorar ben bonica: pintar-la, hi pots enganxar dibuixos retallats de papers de regal, objectes, lletres per fer el teu nom,… i ja la tindràs a punt per guardar els records de l’estiu. Quan tornem a l’escola els podràs compartir amb els teus companys i companyes.

Recull dels vostres treballs.

Vídeo Un Sant Jordi especial 2020

Hola nens i nenes!
Aquest vídeo és un recull de com heu preparat i viscut a casa vostra aquest Sant Jordi 2020.

Si encara no l’heu vist feu clic al drac.