BENVINGUDES I BENVIGUTS A UN NOU CURS!

Benvolgudes famílies,

Des del primer curs de primària de l’Escola Bages us volem donar la benvinguda a aquesta nova etapa que començarem.

L’equip de mestres que us acompanyarem durant aquest curs fa dies que ja estem treballant amb il·lusió i amb moltes ganes que arribi el primer dia d’escola.

Esperem que vingueu amb moltes ganes d’aprendre, de jugar, treballar i sobretot, de passar-vos-ho bé.

Ens veiem el dilluns dia 13 amb energia i moltes sorpeses!

EL NADAL A L’ESCOLA

Aquest ha sigut un Nadal d’allò més mogut.

Vam acabar el trimestre amb una bona sorpresa. Una de les classes es va confinar però EP!,el Tió, que tan ens cuida ens va portar una pilota en forma de bola del món per a cada un de nosaltres. Vam estar molt contents d’aquest regal, sort que i vam portar mandarina i quan l’anàvem a veure i deiem coses boniques.

Però les sorpreses no s’acaben aquí!!!

Quan vam tornar de les festes, vam veure que els tres tres de l’Orient ens havien deixat també uns regals a cada classe. 3 per ser exactes. Una pilota per jugar, un calendari d’aquest nou any 2022 que ja hem penjat a la classe, i el KAPLA, un joc de constucció fet de peces de fusta. Mireu quines torres més altes que vam fer.

Estem molt contents i súper agraïts a aquests reis mags que tan ens cuiden.

Els tres tutors de 1r, Eva, Guillem i Laura 🙂

EL NOSTRE CALENDARI D’ADVENT

Bon dia famílies,

La màgia del Nadal ja es nota dins de l’escola i les emocions i els nervis corren pels passadissos.

Com ja sabeu, el mes de Desembre és tradició fer el calendari d’advent. Un calendari que cada dia ens dona un petit premi. El més conegut és aquell que dóna xocolatines.

L’equip de mestres, però, amb molt d’amor i enginy, va, decidir preparar un calendari d’advent que no donés xocolatines però experiències per fer amb els companys de classe.

Ara ja estem a dia 10 i de moment hem fet un Just dance, ens han explicat un conte, hem ballat desde la cadira, ens hem pintat la cara… i molts d’altres que encara ens falta descobrir.

Tenim aquest calendari penjat a l’escala entre els cursos de 1r i de 2n (que som els qui els fem servir), i cada dia, cada classe troba un momentet per anar amb la seva classe, buscar el número que toca i realitzarl’activitat que aquest ens diu.

Aquí us deixem alguna de les imatges del calendari 🙂

Equip de mestres 🙂

LA TARDOR ENTRA A L’ESCOLA

ESTIMADES FAMÍLIES,

Com ja sabeu, aquests dies hem estat treballant la tardor des de l’escola.

Tot i això, pensàvem que no hi havia prou i vam decidir deixar-la entrar dins de les aules. És per aquesta raó que vam demanar-vos d’experimentar-la de primera mà; anant a buscar bolets, fent una passejada pel bosc, recollint pinyes, anant a comprar castanyes, fent panallets…

I després que en portessiu una prova a la classe. Això ens va servir per explicar davant dels companys allò que havíem portat i viure una experiència diferent.

Mireu tot el que va arribar a la classe… UNA PASSADA !!

Eva, Guillem i Laura 🙂

EL PAS DEL TEMPS

Les classes de primer hem començat el curs treballant el pas del temps.

Vam fer una visita a les Coves d’en Toll (Moià) on vam veure com vivien fa molt i molt i molts anys. Hem estat pensant i mirant les diferències entre la gent que vivia fa tants i tants anys i nosaltres.

Després , des de la classe, hem estat mirant el pas del temps fixant-nos en nosaltres, per això vam treballar amb unes fotografies de quan érem petits. Veient les diferències i el que hem canviat vam decidir medir la nostra alçada per veure com creixem al llarg d’aquest curs.

Durant el curs anirem veient com anem creixent i continuarem l’any que vé a segon.

🙂

En Jan i la Júlia i la Misteriosa Llum

Aquest diumenge, 21 de febrer, celebrem la Festa de la Llum a Manresa.

Podeu tornar a veure aquest vídeo sobre la llegenda de la Misteriosa Llum que va permetre l’arribada d’aigua a la ciutat de Manresa.

BENVINGUTS AL NOU CURS, BENVINGUTS A PRIMER!!!

Hola nens i nenes de PRIMER!!!

Tenim moltes ganes de coneixer-vos i d’iniciar aquest viatge que començarem el dia 14.

Desitgem que us sentiu molt bé a l’escola i que aprengueu moltes coses… que us aneu construint com a personetes agraïdes, alegres, entusiastes, interessants,… mengeu-vos el món i sigueu… bona gent.

Benvinguts a la nova etapa de Primària, benvinguts al Cicle Inicial.

Una abraçada gegant:

Xavi, Judit i Alba

Publicat dins de General | 1 comentari

Material que necessitareu

Com ja heu pogut veure al llibret informatiu, el material que necessitareu és:

Les sortides i activitats que voldriem fer són:

I l’horari de les especialitats el teniu aquí: